دایره المعارف مصور هنرمندان تاریخ ساز

دایره المعارف مصور هنرمندان تاریخ ساز

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۲,۲۵۰,۰۰۰
%۲۰
۱,۸۰۰,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 2 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
علمی
نوع جلد:
گالینگور
قطع کتاب:
رحلی
صفحات:
۳۶۰
وزن:
۲۰۰۶ گرم
شابک:
9786008269960

معرفی کتاب

کتاب «دایره المعارف مصور هنرمندان تاریخ ساز» اثری جامع و کامل پیرامون نقاشان و مجسمه سازان معروف در طول تاریخ است. این اثر در هفت فصل نگاشته شده است. در فصل اول به مجموع نقاشان برجسته در دوران پیش از قرن پانزدهم میلادی پرداخته و سپس در چهار فصل هنرمندان قرن شانزدهم تا نوزدهم بررسی می‌شوند و قرن بیستم نیز مشتمل بر دو فصل می‌باشد. در هر بخش شما با دو یا سه نمونه از آثار هنرمند آشنا می‌گردید. سبک کاری و نوع علایق او را پیگیری می‌کنید و همچنان به شکل مختصر با زندگی و اتفاقات مهم دوران فعالیت آشنا می‌گردید. همچنین در ضمن این مباحث با مکاتب هنری آشنا شده و سیر تغییر و تحولات در جهان نقاشان و مجسمه سازان را درک می‌کنید. همچنین در ضمن اشاره به آثار هنرمند دقت نظرها و نکات منحصر به فرد سبک هنری هر نقاش نیز به شکل مجزا مورد تحلیل و ارزیابی قرار می‌گیرد. در واقع این اثر را می‌توان یک دوره تاریخ جامع هنر تجسمی برای عمومان دوستداران هنر دانست. نشر سایان این دایره المعارف زیبا و باشکوه را با بهترین نوع کاغذ گلاسه و صفحه آرایی مقبول تقدیم شما علاقه‌مندان کرده‌اند.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

تغییر مکان دالی به آن سوی اقیانوس اطلس با تغییر دیگری در زندگی وی همراه شد. او به آیین کاتولیک گروید و شروع به گنجاندن تصاویر مذهبی در نقاشی‌هایش کرد. دالی هنگام زندگی در آمریکا غیر از نقاشی رنگ روغن در بسیاری از عرصه‌های دیگر نیز کار کرد؛ دکورهایی برای مغازه‌های اعیانی ساخت و طراحی‌هایی برای جواهرات و صحنه‌ی تئاتر انجام داد؛ به علاوه یک کتاب به نام زندگی مخفی سالوادور دالی (۱۹۴۲-۱۹۴۴) نوشت که با اعترافات صریح خود در آن به عنوان مثال اعتراف به خشونت علیه زنان خوانندگان را حیرت زده کرد. دالی وقتی در اواخر دهه ی ۱۹۴۰ به اسپانیا بازگشت علاوه بر نقاشی‌های مذهبی صحنه‌هایی در کندوکاو خاطرات کودکی اش و همچنین تصاویری از گالا می‌کشید. این آثار گرچه به شیوه‌ی خاص او نقاشی شده بودند نتوانستند بر منتقدان و بینندگان تاثیر بگذارند و ازدیاد شهرتش بیشتر مدیون رفتارهای نمایشی، نوشته‌ها و طراحی‌هایش بود.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

بشقاب های سفره پشت بام مان بشقاب های سفره پشت بام مان
۱۰ %
۱۳۵,۰۰۰
۱۲۱,۵۰۰ تومان
نیم دانگ پیونگ یانگ نیم دانگ پیونگ یانگ
۱۰ %
۲۲۵,۰۰۰
۲۰۲,۵۰۰ تومان
حلزون های خانه به دوش حلزون های خانه به دوش
۱۰ %
سید مرتضی آوینی
۸۴,۰۰۰
۷۵,۶۰۰ تومان
تکنوپولی - تسلیم فرهنگ به تکنولوژی تکنوپولی - تسلیم فرهنگ به تکنولوژی
۱۰ %
نیل پستمن - صادق طباطبایی
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
سلبریتی های اینترنتی سلبریتی های اینترنتی
۱۰ %
کریستال آبیدین
۳۵,۰۰۰
۳۱,۵۰۰ تومان
دغدغه های فرهنگی دغدغه های فرهنگی
۱۰ %
سید علی حسینی خامنه ای
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها