خدا در این قصه ها

خدا در این قصه ها

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۴۵,۰۰۰
%۱۰
۴۰,۵۰۰
تومان
موجودی:
فقط 7 جلد
رده سنی:
نوجوان
قالب:
داستان کوتاه
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
وزیری
صفحات:
۴۸
وزن:
۰ گرم
شابک:
9789642026982

معرفی کتاب

کتاب «خدا در این قصه ها» مجموعه داستانی نوشته مسلم گریوانی است که توسط نشر جمال به چاپ رسیده است. در این اثر ما با حکایت های کوتاه و ساده ای روبرو هستیم که تلاش دارند در مورد حقیقت و چیستی خدا نکات مهمی را به کودکان برساند. اکثر این آثار برگرفته از روایات و وقایع تاریخی است که در زمان ائمه معصومین (علیهم السلام) رخ داده و نویسنده سعی نموده با ساده ترین کلمات مفاهیم متعالی کلام ائمه هداه را به کودکان بیاموزد.

این اثر مشتمل بر سه بخش است. در بخش ابتدایی داستان هایی می خوانیم که تلاش دارند با مثال و استدلال هایی منطقی وجود خدا و وحدانیت او را برای کودکان به اثبات برساند. در بخش دوم حکایت هایی نوشته شده که شمولیت خداوند و احاطه او بر سراسر زندگی انسان هدف قرار گرفته و در بخش سوم صفات خداوند که در زندگی انسان نمود پیدا کرده با قصه هایی ناب و شنیدنی توضیح داده شده اند. از جمله نکات خوب این اثر استفاده از تصویرگری های بسیار جذاب و خوش نقشی است که قطعا کودکان را مشتاق مطالعه می‌کند.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

یکی از یاران امام علی از ایشان پرسید: آیا شما خدا را دیده‌اید؟ حضرت علی جواب داد با چشمی که در سر دارم، هیچ وقت او را نمی‌بینیم ولی با چشم دل حتما می‌شود خدا را دید و به او ایمان آورد. خدا را نمی‌توان با چشم دید و طول و عرض آن را اندازه گرفت و یا آن را وزن کرد؛ ولی خدا هست و مراقب همه ی ما انسان‌ها نیز می‌باشد زیرا: گاهی تصمیم‌های بزرگی می‌گیرم و در نظر دارم حتماً آن کار را انجام دهم ولی کارها طبق تصمیم من پیش نمی‌رود در اینجا می‌فهمم که اراده‌ی موجودی برتر از من وجود دارد.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

آنجا که خانه ام نیست آنجا که خانه ام نیست
۱۰ %
محمدرضا سرشار
۲۶,۰۰۰
۲۳,۴۰۰ تومان
تن تن و سندباد تن تن و سندباد
۱۰ %
محمد میرکیانی
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
سفر به جنوب سفر به جنوب
۱۰ %
محمدرضا سرشار
۱۸,۰۰۰
۱۶,۲۰۰ تومان
ترکش ولگرد ترکش ولگرد
۱۰ %
داوود امیریان
۱۴۵,۰۰۰
۱۳۰,۵۰۰ تومان
روایتی ساده از ماجرایی پیچیده روایتی ساده از ماجرایی پیچیده
۱۰ %
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
خمپاره های فاسد خمپاره های فاسد
۱۰ %
داوود امیریان
۱۴۵,۰۰۰
۱۳۰,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها