بنر پویش صندوق اربعین

طعم شیرین خدا جلد نهم(می‌روم در قعر آتش از خودت دورم مکن)

طعم شیرین خدا جلد نهم(می‌روم در قعر آتش از خودت دورم مکن)

4.2

خدا رو با دعا بشناسیم

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۸۵,۰۰۰
%۱۰
۷۶,۵۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
یادداشت
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۷۶
وزن:
۲۰۲ گرم
شابک:
9786008031833

معرفی کتاب

کتاب «طعم شیرین خدا جلد نهم» با زیرعنوان می‌روم در قعر آتش، از خودت دورم مکن! از سلسله مباحث استاد عباسی ولدی است که در این مجموعه با استناد به ادعیه مستندی که از اهل بیت به ما رسیده سعی نموده‌اند معرفتی تازه و دلنشین از خداوند به تصویر بکشند. قرآن و کلام ائمه بهترین راهنمای ما برای شناخت پیدا کردن نسبت به عوالم غیب و ذات احدیت هستند. آن رشته‌های متصل به آستان قدس ربوبی بهتر از هرکس می‌توانند ما را نسبت به نور حق آشنا سازند تا دقیقا بدانیم با چه خدایی روبرو هستیم. در مجلد نهم استاد با استناد به فرازهای دعای کمیل موضوعات خود را مطرح نمودند. یکی از ادعیه گرانسنگ شیعه که مستقیما از باب العلم امیرمومنان حضرت علی (علیه السلام) در اختیار شیعیان قرار گرفته است و به دعای خضر شهرت دارد و دربردارنده مضامین بسیار عالی است. این دعای نغز که از لسان انسانی جاری گشته که کمال معرفت نسبت به خداوند را دارد و قلبش مالامال از عشق و محبت به ذات خداوند است و از بهترین تعابیر برای توصیف او و جایگاهی که عبد نسبت به مولایش دارد استفاده کرده است. استاد عباسی ولدی نیز با بیان شیرین خود مطالب این دعا را با هدف افزایش معرفت شرح داده‌اند.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

یکی از اسرار آرامش قلبی اولیای خدا همینه که رحمت خدا رو میبینن. اونم رحمتی که همه چیز رو در بر گرفته؛ اما ماها چی؟ تو قصه یکی که بچه‌دار نمی‌شده و حالا بچه‌دار شده رحمت خدا رو می‌بینیم ولی تو قصه اونی که بعد از مدت‌ها بچه‌دار شده و حالا بچه‌ش رو از دست داده رحمت خدا رو نمی‌بینیم باید برگردیم و یه بار دیگه درس سیزدهم از کتاب اول همین مجموعه رو بخونیم تا بدونیم که چه جوری تو این مصیبتای سنگینم میشه رحمت خدا رو دید.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

رهنمای طریق رهنمای طریق
۱۰ %
محمدعلی جاودان
۲۵۰,۰۰۰
۲۲۵,۰۰۰ تومان
قدم کلیک هایتان بر چشم قدم کلیک هایتان بر چشم
۱۰ %
۵,۰۰۰
۴,۵۰۰ تومان
نگاهی به رابطه عبد و مولا نگاهی به رابطه عبد و مولا
۱۰ %
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
حماسه حسینی (جلد اول) حماسه حسینی (جلد اول)
۱۰ %
شهید مرتضی مطهری
۱۷۹,۰۰۰
۱۶۱,۱۰۰ تومان
آموزش مصور احکام آموزش مصور احکام
۱۰ %
سید علی حسینی خامنه ای
۱۵۰,۰۰۰
۱۳۵,۰۰۰ تومان
آینه تمام نما (آیت الله حائری شیرازی) آینه تمام نما (آیت الله حائری شیرازی)
۱۰ %
۹۵,۰۰۰
۸۵,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها