جمعه دوم آوریل

جمعه دوم آوریل

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۷۵,۰۰۰
%۱۰
۶۷,۵۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
زندگینامه
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۲۰۸
وزن:
۲۰۰ گرم
شابک:
9786007874752

معرفی کتاب

محمدحسن ابراهیمی طلبه جوانی بود که برای تبلیغ دین مبین اسلام به کشور گویان رفت. جوان بوشهری که به چهار زبان خارجی مسلط بود و کارشناسی ارشد حقوق بین الملل از دانشگاه مفید داشت. خانواده او جزو ایرانی‌های مقیم عراق بودند که در زمان صدام از این کشور اخراج شدند و به ایران بازگشتند.

کتاب «جمعه دوم آوریل» زندگینامه و گزارشی از مجاهدت‌های این شهید غریب است. خاطرات این کتاب از زبان همسر ایشان روایت شده است. گویان کشور کوچکی در آمریکای جنوبی است که بسیاری از مردم آن در فقر فرهنگی و اقتصادی به سر می‌برند. شهید ابراهیمی همانطور که در جای جای کتاب اشاره می‌کند هدف خود را اجتهاد در دین و رساندن کلام حق به مردم مظلوم سراسر جهان بیان می‌کند. گرچه دشمنان و معاندین او را با سخت‌ترین شکنجه‌ها به شهادت رساندند اما او توانست سنگ بنای راهی را بگذارد که قطعا حالا با حضور صدها طلبه دیگر قطع شدنی نخواهد بود. این شهید عزیز با ایجاد یک کالج اسلامی در یک کشور مستضعف فطرت پاک بسیاری از مردم را بیدار کرد و دل‌های آن‌ها را به نور اسلام آشنا گردانید.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

تبلیغ را مثل یک شغل نمی‌دانست برایش تکلیفی بود که به هیچ وجه منحصر به زبان نبود. اعمال و رفتارش به عنوان یک مسلمان همه را مجذوب خودش می‌کرد. در تاکسی ،خیابان نشست و برخاست‌ها و همه جا نه تنها اسلام که انسانیت را تبلیغ می‌کرد. در حالی که مدیر کالج بود و می‌توانست به همان کار بسنده کند اما با جان و دل برای اهل بیت کار می‌کرد.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

پسرک فلافل فروش پسرک فلافل فروش
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
به وقت بیروت به وقت بیروت
۱۰ %
مصطفی رضایی
۷۵,۰۰۰
۶۷,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها