بنر پویش صندوق اربعین

کتاب جاسوس بازی (جلد سوم)

کتاب جاسوس بازی (جلد سوم)

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۱۱۵,۰۰۰
%۱۰
۱۰۳,۵۰۰
تومان
موجودی:
فقط 7 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۶۸
وزن:
۲۷۲ گرم
شابک:
9786222851682

معرفی کتاب

کتابی از جنس جاسوس بازی

کتاب جاسوس بازی جلد سوم اثری از حمید داودآبادی و یک اثر سه جلدی است که داستان‌های واقعی از زندگی مردم عادی را به تصویر می‌کشد. این اثر حمید داودآبادی درباره اتفاقات و حوادثی است که در چهل سال گذشته در ایران رخ داده و به بررسی خیانت‌هایی می‌پردازد که توسط نیروهای خودفروخته و منافقان به کشور و انقلاب اسلامی وارد شده است. نویسنده، با تجربه خود در بطن حوادث و اتفاقات مهم انقلاب و دفاع مقدس، اطلاعات و خاطرات فراوانی را درباره جاسوسان و منافقان جمع‌آوری کرده و آن‌ها را در این کتاب منتشر کرده است. کتاب جاسوس بازی جلد دوم به نکات مهمی اشاره می‌کند که بیانگر حضور افراد خیانتکار در لایه‌های مختلف جامعه ایران است. این افراد، اغلب از تحصیلات برجسته یا قدرت پرنفوذ برخوردار بوده و اغلب به عنوان افراد خدوم و معتقد به انقلاب شناخته می‌شوند. اما در حقیقت، آن‌ها با فعالیت‌های پنهانی خود به کشور و انقلاب ضربه می‌زنند. در کتاب، نویسنده به تاریخچه فعالیت‌های منافقان و جاسوسان در سال‌های ابتدایی انقلاب می‌پردازد و نشان می‌دهد که چگونه این افراد با ترور و شکنجه، برخی از نیروهای خدوم و برجسته کشور را به شهادت رسانده‌اند. همچنین، نویسنده به نحوه برخورد دولت ایران با این گروه‌ها و تلاش‌های آن برای مقابله با خطرات ناشی از فعالیت‌های آن‌ها نیز پرداخته است.

در ادامه قسمتی از این کتاب را می خوانید:"در مجموع ۱۷ آمریکایی و ۳۳ نفر از ملیت‌های دیگر در آن بمب گذاری کشته شدند. در حالی که جستجو برای بازیافتن بازماندگان در جریان بود افسر امنیتی کانون و مأمور سیامک کان سردرگم و آشفته در دست و پای هم می‌لولیدند. مک کان نگران برملا شدن مدارک سیا بود و بر آن بود که اوراق و مدارک پراکنده را بازبینی کند و آنچه را صلاح می‌داند بردارد و بقیه را از میان ببرد؛ اما کانون معتقد بود فرصتی برای انجام این کار وجود ندارد و خطاب به نگهبانانی که در همان نزدیکی ایستاده بودند فریاد کشید: «همه چیز را بسوزانید.» سربازان، بغل بغل کاغذها و مدارک طبقه بندی شده را روی هم ریختند و به آتش کشیدند. کاغذها شعله می‌کشیدند و افسری با یک تکه چوب بلند گاه گاه آتش را به هم میزد تا مطمئن شود که همه کاغذها کاملاً سوخته‌اند."

 

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

جاسوس بازی (جلد اول) جاسوس بازی (جلد اول)
۱۰ %
حمید داودآبادی
۲۰۰,۰۰۰
۱۸۰,۰۰۰ تومان
من مادر مصطفی من مادر مصطفی
۱۰ %
رحیم مخدومی
۴۰,۰۰۰
۳۶,۰۰۰ تومان
به وقت نوترون جلد سوم شهید رضایی نژاد به وقت نوترون جلد سوم شهید رضایی نژاد
۱۰ %
۱۲,۰۰۰
۱۰,۸۰۰ تومان
شنبه آرام شنبه آرام
۲۰ %
محمدمهدی بهداروند
۹۵,۰۰۰
۷۶,۰۰۰ تومان
استاد (خرده روایت هایی از زندگی شهید شهریاری) استاد (خرده روایت هایی از زندگی شهید شهریاری)
۱۰ %
۱۴۵,۰۰۰
۱۳۰,۵۰۰ تومان
شهریار سرزمین من شهریار سرزمین من
۱۰ %
معصومه زینعلی
۱۸۵,۰۰۰
۱۶۶,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها