بنر پویش صندوق اربعین

تمدن اسلامی (مکتب انقلاب اسلامی جلد:8)

تمدن اسلامی (مکتب انقلاب اسلامی جلد:8)

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
%۱۰
۱۰۸,۰۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
تحقیق
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۹۲
وزن:
۲۱۲ گرم

معرفی کتاب

هدف ملت ایران و هدف انقلاب اسلامی ایجاد یک «تمدن اسلامی» است و بنای رفیع نظام جمهوری اسلامی و نظام اسلامی نوین ان شاء الله زمینه ساز تمدن نوین اسلامی است. نظام جمهوری اسلامی یک حرکت عظیم الهی است. ابعاد این حرکت به ابعاد مرزهای این کشور محصور نیست. این حرکت حتی به حصارهای زمان کنونی هم محدود نمی‌شود؛ یک حرکت عظیم تاریخی است. برای این ملت قضیه بنای یک نظام و تمدن اسلامی و یک تاریخ جدید، قضیه‌ای جدی است تحقق این اهداف تدریجی است؛ چیزهایی است که باید برای آن تلاش و مجاهدت کرد و قدم به قدم پیش رفت. اگر دولت به معنای واقعی کلمه اسلامی شد، آنگاه کشور به معنای واقعی کلمه اسلامی خواهد شد؛ عدالت مستقر خواهد شد؛ تبعیض از بین خواهد رفت؛ فقر به تدریج ریشه کن می‌شود؛ عزت حقیقی برای مردم به وجود می‌آید؛ جایگاهش در روابط بین الملل ارتقا پیدا می‌کند؛ این می‌شود کشور اسلامی از این مرحله که عبور کنیم، بعد از آن، دنیای اسلامی است. از کشور اسلامی می‌شود دنیای اسلامی درست کرد. الگو که درست شد نظایرش در دنیا به وجود می‌آید.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

فرهنگ غربی فرهنگ مهاجم است؛ هر جا وارد شود، هویت زدائی می‌کند؛ هویت ملت‌ها را از بین می‌برد. فرهنگ غربی ذهن‌ها را فکرها را مادی می‌کند مادی پرورش می‌دهد؛ هدف زندگی می‌شود پول و ثروت؛ آرمان‌های بلند، آرمان‌های معنوی و تعالی روحی از ذهن‌ها زدوده می‌شود. خصوصیت فرهنگ غربی این است. یکی از خصوصیات فرهنگ غربی عادی سازی گناه است؛ گناه‌های جنسی را عادی می‌کنند. امروز این وضعیت در خود غرب به فضاحت کشیده شده؛ اول در انگلیس بعد هم در بعضی از کشورهای دیگر و آمریکا این گناه بزرگ همجنس بازی شده یک ارزش به فلان سیاستمدار اعتراض می‌کنند که چرا او با همجنس بازی مخالف است یا با همجنس بازها مخالف است! ببینید انحطاط اخلاقی به کجا می‌رسد.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

نظام اسلامی (مکتب انقلاب اسلامی جلد:5) نظام اسلامی (مکتب انقلاب اسلامی جلد:5)
۱۰ %
۱۲۰,۰۰۰
۱۰۸,۰۰۰ تومان
ولاءها و ولایت ها   شهید مطهری ولاءها و ولایت ها   شهید مطهری
۱۰ %
۳۹,۰۰۰
۳۵,۱۰۰ تومان
کوفه و نقش آن در قرون نخستین اسلامی کوفه و نقش آن در قرون نخستین اسلامی
۱۰ %
۴۰۰,۰۰۰
۳۶۰,۰۰۰ تومان
انقلاب اسلامی (مکتب انقلاب اسلامی جلد:4) انقلاب اسلامی (مکتب انقلاب اسلامی جلد:4)
۱۰ %
۲۴۰,۰۰۰
۲۱۶,۰۰۰ تومان
ستاره من (روایت داستانی از زندگی شهید محمدعلی رجایی) ستاره من (روایت داستانی از زندگی شهید محمدعلی رجایی)
۱۰ %
۱۷,۰۰۰
۱۵,۳۰۰ تومان
برای مدیران برای مدیران
۹ %
سید علی حسینی خامنه ای
۷۰,۰۰۰
۶۳,۷۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها