بنر پویش صندوق اربعین

تربیت اسلامی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب ۱ (اهداف تربیت اسلامی)

تربیت اسلامی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب ۱ (اهداف تربیت اسلامی)

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۸۰,۰۰۰
%۱۰
۷۲,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 5 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
تحقیق
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۲۰
وزن:
۲۰۵ گرم
شابک:
9786222851415

معرفی کتاب

کتاب تربیت اسلامی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب 1 (اهداف تربیت اسلامی) مجموعه‌ای از بیانات مقام معظم رهبری است که توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ رسیده است. موسسه تربیتی فتح الفتوح در راستای تربیت مربی برای جامعه اسلامی تلاش نموده با گردآوری و دسته بندی مباحث رهبر انقلاب پیرامون مسائل تربیتی نگاه رهجویان مسیر را با دیدگاه این پیر فرزانه آشنا سازد. آیت الله خامنه‌ای به دلیل اشراف بر مسائل کلان کشور و دقت نظر نسبت به موضوعات مرتبط با پیشرفت در مورد قضیه تربیت نیز اطلاعات جامع و مفیدی دارند. ایشان به مناسبت‌های مختلف و در دیدار با اقشار گوناگون نسبت به زوایای مختلف این موضوع بیانات مفصلی داشته‌اند. در اولین جلد از این مجموعه نسبت به ضرورت تربیت افراد جامعه، اهدافی که در مساله تربیت باید آن‌ها را پیگیری نمود و اینکه چه مسائلی باید موضوع تربیت فرد و جامعه باید قرار بگیرند بیانات جالب توجهی مطرح گردیده است. مطالعه این اثر برای مربیانی که قرار است در امر رشد و تربیت نسل جوان سهیم باشند، بسیار مفید خواهد بود.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

مردم ما با کتاب بیش از آنچه که امروز انس دارند باید انس بگیرند. کتاب خوانی چیزی است که برای یک ملت فریضه است واجب و لازم است. مردمی که اهل کتاب خواندن باشند از لحاظ معلومات و ذکاوت و هوشیاری تفاوت می‌کنند با مردمی که با کتاب و مطبوعات انس نداشته باشند. برخی کتاب را اصلاً جزو ضروریات زندگی نمی‌دانند. خوب چطور شما اگر در جایی نشسته باشید و بغل دستتان اتاقی باشد و در آنجا رویدادی بگذرد و یا خبر تازه‌ای باشد طاقت نمی‌آورید بنشینید و برمی‌خیزید ببینید در آن اتاق چه می‌گذرد. به هر حال اطراف ما را خبرهای تازه پر کرده است. آن قدر معلومات و آن قدر معارف در همه زمینه‌ها وجود دارد. پس چطور حاضر نیستیم سرک بکشیم و نگاهی بیندازیم و ببینیم چه خبر است؟! اگر بخواهیم بدانیم که در دنیای معارف چه می‌گذرد راهش این است که کتاب بخوانیم.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

آنجا که خانه ام نیست آنجا که خانه ام نیست
۱۰ %
محمدرضا سرشار
۲۶,۰۰۰
۲۳,۴۰۰ تومان
منشور تربیتی کودک و نوجوان منشور تربیتی کودک و نوجوان
۱۰ %
امیرحسین بانکی پور فرد
۸۰,۰۰۰
۷۲,۰۰۰ تومان
ریحانه بهشتی ریحانه بهشتی
۱۰ %
سیما میخبر
۱۲۰,۰۰۰
۱۰۸,۰۰۰ تومان
من دیگر ما (جلد هفتم) من دیگر ما (جلد هفتم)
۱۰ %
محسن عباسی ولدی
۶۴,۰۰۰
۵۷,۶۰۰ تومان
فرودگاه فرشتگان 2 فرودگاه فرشتگان 2
۱۰ %
۱۳۵,۰۰۰
۱۲۱,۵۰۰ تومان
من دیگر ما (جلد سوم) من دیگر ما (جلد سوم)
۱۰ %
محسن عباسی ولدی
۹۶,۰۰۰
۸۶,۴۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها