برنامه ریزی به روش بولت ژورنال

برنامه ریزی به روش بولت ژورنال

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۲۲۷,۰۰۰
%۱۰
۲۰۴,۳۰۰
تومان
موجودی:
فقط 6 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
مشاوره
نوع جلد:
گالینگور
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۳۱۰
وزن:
۴۴۰ گرم
شابک:
9786004613385

معرفی کتاب

کتاب «برنامه ریزی به روش بولت ژورنال» نوشته رایدر کارول یک راهکار بسیار ساده و کارآمد برای نظم‌دهی و بهبود اوضاع زندگی است. نویسنده این کتاب در کودکی از اختلال ADD رنج می‌برد و نمی‌تواند به شکل طولانی مدت بر روی یک پروژه واحد تمرکز کند به همین خاطر برای بهبود عملکرد خود روشی را ابداع می‌کند که نیازمند ابزار پیچیده‌ای نبوده و تنها نیاز به یک دفترچه و قلم داشته است. او به کمک این روش توانسته وضعیت تحصیلی و کاری خود را سامان ببخشد و پس از سال‌ها استفاده از آن تصمیم می‌گیرد آن را با دوستانش به اشتراک بگذارد. این شیوه برنامه‌ریزی در شبکه‌های مجازی و وبسایت او مقبول می‌افتد و افراد بسیاری توانستند از این طریق به کارهای روزانه خود سامان بدهند و برای بلندمدت برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری انجام بدهند. در این کتاب شما در دو بخش روش بولت ژورنال را فرا‌می‌گیرید. در بخش ابتدایی سیستم کار به شما آموزش داده می‌شود و در بخش دوم عملکرد این سازه را فرامی‌گیرید. در این سبک شما می‌آموزید براساس اولویت‌های زندگی خود کارهایتان را پیش ببرید.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

کم کم بولت ژونال با توجه به آنچه در لحظه نیاز دارید درست می‌شود. بنابراین ممکن است برایتان سؤال شود که چگونه می‌توان برای آینده برنامه ریزی کرد برای این کار از یک مجموعه شناخته شده به نام آینده نگار استفاده می‌کنیم. آینده نگار محل ورود اطلاعاتی است که به یک تاریخ خاص در خارج از ماه جاری تعلق دارند. بنابراین اگر الان ماه سپتامبر باشد و مهلت تحویل پروژه شما پانزدهم دسامبر این تاریخ را در آینده نگار خود ثبت می‌کنید. مکان آینده نگار درست بعد از فهرست در ابتدای بولت ژورنال است. این مجموعه معمولاً به یکی دو صفحه فضا نیاز دارد و می‌تواند به روش‌های مختلفی طراحی شود. من یک مثال سه ماهه کم حجم و در عین حال مؤثر اینجا آورده‌ام.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

دفتر برنامه ریزی باشگاه مغز دفتر برنامه ریزی باشگاه مغز
۱۰ %
حامد اختیاری - تارا رضاپور
۶۵,۰۰۰
۵۸,۵۰۰ تومان
مدیریت بدون زور و اجبار مدیریت بدون زور و اجبار
۱۰ %
ویلیام گلسر - علی صاحبی
۹۷,۰۰۰
۸۷,۳۰۰ تومان
از شنبه از شنبه
۱۰ %
محمد پیام بهرام پور
۳۶,۰۰۰
۳۲,۴۰۰ تومان
تئوری انتخاب-ویلیام گلاسر تئوری انتخاب-ویلیام گلاسر
۱۰ %
۳۳۵,۰۰۰
۳۰۱,۵۰۰ تومان
هنر رضایت از زندگی هنر رضایت از زندگی
۱۰ %
عباس پسندیده
۷۵,۰۰۰
۶۷,۵۰۰ تومان
چگونه کتاب بخوانیم چگونه کتاب بخوانیم
۱۰ %
محمدهادی زاهدی - مارتیمر جی آدلر - چارلز لینکلن ون دورن
۲۸۰,۰۰۰
۲۵۲,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها