بنر پویش صندوق اربعین

کتاب این پنج تن

کتاب این پنج تن

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۹۰,۰۰۰
%۱۰
۱۷۱,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 5 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
تحقیق
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۳۴۳
وزن:
۲۹۰ گرم
شابک:
9786009646975

معرفی کتاب

پنج تن آل عبا

   اسلام به عنوان یک دین، علاوه بر اعتقادات و آیین‌های مذهبی، به تربیت و پرورش انسان‌ها نیز توجه ویژه‌ای دارد و در آن تربیت و آموزش افراد به عنوان یک فرایند پیوسته و مستمر از اهمیت بسیاری برخوردار است و این موضوع را به عنوان یک وظیفه مهم برای هر فرد و جامعه در نظر می‌گیرد.

بدون شک، یکی از عوامل مؤثر در تربیت و پرورش انسان‌ها، معرفی الگوهای واقعی و آشنا به آنان است. الگوهای واقعی و معتبر، نقش مهمی در شکل‌دهی به شخصیت و رفتار انسان‌ها دارند و به عنوان راهنمایی برای زندگی اخلاقی و اجتماعی آنان عمل می‌کنند. اُسوه‌های اسلام، پیامبر(ص) و ائمه اطهار (ع) به عنوان الگوهای برتر تربیت و پرورش انسان‌ها یاد می‌ شوند و همچون نورهایی هستند که برای هدایت مردم به دنیا آمده‌اند.

بزرگانی که با اخلاق برتر و رفتار نیکو، نمونه‌ای برای تمام انسان‌ها بوده و هستند. بنابراین، بحث و گفتگو درباره زندگی و اعمال این اُسوه‌ها، می‌تواند به ما کمک کند تا بهتر بفهمیم که چگونه باید در زندگی روزمره‌مان رفتار کنیم و چگونه می‌توانیم اخلاق خود را بهبود بخشیم. هرچه بیشتر درباره این اُسوه‌ها بشنویم و بخوانیم، می‌توانیم الگوی بهتری برای زندگی خود پیدا کنیم و سعادت و آرامش بیشتری را در زندگی خود تجربه کنیم. از این رو، آشنایی بیشتر با زندگی و آفرینش این اُسوه‌ها، می‌تواند به ما کمک کند تا به اهداف دینی خود نزدیک‌تر شویم. کتاب، این پنج تن درنگی در زندگی و سیره خاندان نبوت،  زندگانی این بزرگواران را به زبانی ساده و روان و با محتوایی مستند و سرشار از نکته های دانستنی گزارش می کند.

در بخشی از کتاب می خوانیم:"رسول خدا (ص) حسن و برادرش حسین را بسیار دوست می داشت و در ابراز دوستی و علاقه به آنان از هر راه وارد می شد. می فرمود:«حسن و حسین، سروران جوانان بهشتی اند.»"

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

تفسیر موضوعی قرآن کریم تفسیر موضوعی قرآن کریم
۵ %
جمعی از نویسندگان
۶۰,۰۰۰
۵۷,۰۰۰ تومان
بانک تست و ترکیب نحوکاربردی بانک تست و ترکیب نحوکاربردی
۱۰ %
۳۰۰,۰۰۰
۲۷۰,۰۰۰ تومان
تاریخ امامت (حسین قاضی خانی) تاریخ امامت (حسین قاضی خانی)
۵ %
۵۵,۰۰۰
۵۲,۲۵۰ تومان
نحو کاربردی عالی (جلد چهارم) نحو کاربردی عالی (جلد چهارم)
۱۰ %
۴۴۵,۰۰۰
۴۰۰,۵۰۰ تومان
اندیشه اسلامی ۲ اندیشه اسلامی ۲
۵ %
مهدی ترتیفی
۵۰,۰۰۰
۴۷,۵۰۰ تومان
اندیشه اسلامی(۲) اندیشه اسلامی(۲)
۵ %
جمعی از نویسندگان
۵۰,۰۰۰
۴۷,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها