آفتاب در حجاب

آفتاب در حجاب

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
%۱۰
۹۹,۰۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
رمان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۲۳۸
وزن:
۲۶۲ گرم
شابک:
9789643373344

معرفی کتاب

«از زمانی که مصرع آشنای «کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب(س) نبود» را شنیده‌ایم و حتی پیش از ان هرکه تاریخ کربلا به گوشش خورده، عقیله بنی‌هاشم را در روایتگری شجاعانه‌اش از بی‌بدیل ترین حماسه تاریخ می‌ستاید.

و اینبار سید مهدی شجاعی به سراغ قالبی برای نگارش رمان گونه واقعه عاشورا رفته‌است که بازگوکردن چهل روز مبارزه اهل بیت در این کتاب، باز هم از قول حضرت زینب(س) روی می‌دهد و با جملاتی که هرگز از یاد خوانندگان پاک نخواهدشد، مرثیه‌ای مستند بر منابع معتبر را در قلبتان حک می‌کند.

در هجده پرتو این‌کتاب، علاوه بر روایت کربلا و خطبه‌های مهم حضرت اباعبدالله و سید‌الساجدین در صحرای نینوا و مسیر آن تا شام، سیری منظم از کودکی تا عروج عمه‌سادات نیز بیان می‌شود، برای مثال در بخشی از این کتاب که توسط نشر نیستان به کتاب رسان آمده است می‌خوانیم:

((جبرئیل آمد و درحالی‌که اشک در چشم‌هایش حلقه زده بود، اسم زینب را برای تو از آسمان آورد. ای زینت پدر! ای درخت زیبای معطّر! پیامبر از جبرئیل سؤال کرد که دلیل این غصّه و گریه چیست؟‌! جبرئیل عرضه داشت: «همه عمر در اندوه این دختر می‌گریم که در همه عمر جز مصیبت و اندوه نخواهد دید.»))

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

سقای آب و ادب سقای آب و ادب
۱۰ %
سید مهدی شجاعی
۷۵,۰۰۰
۶۷,۵۰۰ تومان
پدر، عشق و پسر پدر، عشق و پسر
۱۰ %
سید مهدی شجاعی
۴۹,۰۰۰
۴۴,۱۰۰ تومان
از دیار حبیب از دیار حبیب
۱۰ %
سید مهدی شجاعی
۲۹,۰۰۰
۲۶,۱۰۰ تومان
خادم ارباب کیست خادم ارباب کیست
۹ %
سید علی اصغر علوی
۵۰,۰۰۰
۴۵,۵۰۰ تومان
ادب حضور ( آداب و مراقبات عزاداری سیدالشهداء (ع) ) ادب حضور ( آداب و مراقبات عزاداری سیدالشهداء (ع) )
۱۰ %
۵۵,۰۰۰
۴۹,۵۰۰ تومان
رحمت واسعه رحمت واسعه
۱۰ %
آیت الله بهجت
۲۲۰,۰۰۰
۱۹۸,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها