بنر پویش صندوق اربعین

آخرین نماز در حلب

آخرین نماز در حلب

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
%۱۰
۹۰,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 7 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
-
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۱۶۷
وزن:
۱۷۰ گرم
شابک:
9786227177718

معرفی کتاب

کتابی به قلم پدر برای فرزند شهیدش

    دانستن از شهدای مدافع حرم برای علاقه مندان به زندگی و زیست شهدا درس های جذاب و آموزنده ای دارد و کتاب های متعددی درباره این مفاخر انقلاب اسلامی نوشته شده است، حال اگر کتابی به دست پدر یک شهید مدافع حرم دهه هفتادی به رشته تحریر درآمده باشد نکات و مباحثی را می توان در آن یافت که کمتر نویسنده زندگی نامه نویسی توان اشاره به آن ها را دارد چراکه پدر خود از بدو تولد تا زمان شهادت شاهد رشد و نمو فرزند شهیدش بوده و خاطرات دست اولی را برای خواننده آماده کرده است. کتاب  آخرین نماز در حلب دو ویژگی جوان مومن انقلابی، مدافع حرم، پاسدارشهید عباس دانشگر حاوی خاطرات و وصیت‌نامه‌های جوان مومن انقلابی، شهید عباس دانشگر می‌باشد که به عنوان یک مدافع حرم و پاسدار به شهادت رسید. در این کتاب، خواننده می‌تواند با دل‌نوشته‌ها، نامه‌ها و دستورالعمل‌های عبادی و ورزشی او آشنا شود. این اثر، یک منبع ارزشمند برای آشنایی با زندگی و ایدئولوژی این شخصیت انقلابی و مقاوم است و می‌تواند به عنوان یک منبع الهام‌بخش برای افراد جوان و علاقمندان به مباحث مذهبی و انقلابی مورد استفاده قرار گیرد.

در بخشی از این کتاب آمده است:" فرازی از وصیت نامه شهید، حرکت، جوهره اصلی انسان است و گناه زنجیر. من سکون را دوست ندارم. عادت به سکون بلای بزرگ پیروان حق است. سکونم مرا بیچاره کرده؛ در این حرکت عالم به سمت معبود حقیقی، دست و پایم را اسیر خود کرده."

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

حاج قاسم حاج قاسم
۱۰ %
علی اکبر مزدآبادی
۶۶,۰۰۰
۵۹,۴۰۰ تومان
خداحافظ سالار خداحافظ سالار
۱۰ %
حمید حسام
۱۶۰,۰۰۰
۱۴۴,۰۰۰ تومان
مسافر کربلا مسافر کربلا
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۳۵,۰۰۰
۳۱,۵۰۰ تومان
من زنده ام - جلد نرم من زنده ام - جلد نرم
۱۰ %
۲۵۰,۰۰۰
۲۲۵,۰۰۰ تومان
ملا صالح ملا صالح
۱۰ %
رضیه غبیشی
۷۵,۰۰۰
۶۷,۵۰۰ تومان
خاک های نرم کوشک خاک های نرم کوشک
۱۰ %
۱۱۰,۰۰۰
۹۹,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها