بنر پویش صندوق اربعین

کتاب یک روایت معتبر درباره شعار های طنز ایام انقلاب

کتاب یک روایت معتبر درباره شعار های طنز ایام انقلاب

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۶۰,۰۰۰
%۱۰
۵۴,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 5 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
خاطرات
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۸۸
وزن:
۹۶ گرم
شابک:
9789640231906

معرفی کتاب

شعارهای طنز ایام انقلاب

کتاب یک روایت معتبر درباره شعارهای طنز ایام انقلاب اثری از امید مهدی نژاد به شعارهای جذاب دوران انقلاب می‌پردازد. این کتاب یکی از مجموعه‌ کتاب‌های یک روایت معتبر است که به خواننده نگاهی جدید به تاریخ معاصر ایران می‌دهد. این مجموعه کتاب‌ها، به عنوان یک راهنمای حقیقی برای جوانان امروز، امکان شناخت گذشته و روشن شدن راه آینده را فراهم می‌کند. با مطالعه این کتاب، خواننده با شعارها و اصولی که در دوران انقلاب برای جامعه مطرح بوده و نقش مهمی در تاریخ ایران ایفا کرده‌اند، آشنا خواهد شد. این شعارها نشان دهنده تلاش‌ها، امیدها و آرزوهای مردم در آن دوران بوده و به عنوان یک بخش از تاریخ ملی، ارزشمند و قابل تامل هستند. پژوهش و مطالعه در حوزه تاریخ و فرهنگ ملی، از اهمیت بالایی برخوردار است و توصیه می‌شود که علاقمندان به تاریخ و فرهنگ ملی، به خصوص جوانان، این کتاب را مطالعه نمایند تا با شعارها و دیدگاه‌های دوران انقلاب آشنا شده و به دست‌آوردهای ارزشمند آن دوران دست یابند.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:"ار تشبد ازهاری یک هفته قبل از آنکه شاه از ایران خارج شود، به بهانه معالجه از کشور فرار کرد؛ البته اعلام شد او برای عمل «جراحی قلب» از ایران خارج شده. مردم برای بدرقه این دوست صمیمی شاه که نه تنها نتوانست کمکی به او بکند؛ بلکه گرهی هم به گره های پیشینش افزود: آرزو کردند سفرش با همراهی دوست دیرینه اش، محمد رضا پهلوی انجام شود. آرزویی که چند روز بعد محقق شد:ازهاری تنها نرو شاه به همراه توست"

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

مجموعه یک روایت معتبر (۱۹ جلدی) مجموعه یک روایت معتبر (۱۹ جلدی)
۱۵ %
۸۳۸,۵۰۰
۷۱۲,۷۲۵ تومان
انقلاب اسلامی؛ زمینه ها،دستاوردها و آسیب ها انقلاب اسلامی؛ زمینه ها،دستاوردها و آسیب ها
۵ %
سید محمدحسین راجی - محمد شفیعی‌فر - امیر سیاهپوش
۶۵,۰۰۰
۶۱,۷۵۰ تومان
غریبه ها غریبه ها
۱۰ %
محمدرضا سرشار
۲۲,۰۰۰
۱۹,۸۰۰ تومان
کتاب های آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ کتاب های آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
۲۰ %
۱,۷۶۸,۰۰۰
۱,۴۱۴,۴۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها