کلیدهای مقابله با اضطراب در کودکان و نوجوانان

کلیدهای مقابله با اضطراب در کودکان و نوجوانان

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۱۵,۰۰۰
%۱۰
۱۰۳,۵۰۰
تومان
موجودی:
فقط 9 جلد
رده سنی:
والدین
قالب:
-
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۲۰۴
وزن:
۲۲۶ گرم
شابک:
9789646181670

معرفی کتاب

مجموعه کتاب‌های « کلیدهای تربیت کودکان » برای پدران و مادران جوانی است که می‌خواهند به تجربه‌ای شیرین و موفق از پرورش فرزند دست یابند.

کتاب‌های این مجموعه همگی موضوع پرورش کودکان را پوشش می دهند، اما هر کدام محتوایی مستقل دارند، ازجمله آنها می توان به آثاری همچون: آمادگی برای زایمان، روش‌های مناسب و صحیح شیر دادن، روش‌های مقابله با بیماری‌ها، آسیب‌ها، آلرژی‌ها، تولد فرزند دوم، نقش پدر در تربیت کودک و… اشاره کرد که توسط نشر صابرین به کتاب‌رسان آمده‌اند.

کتاب مقابل از نوشته‌های کاتارینا ماناسیس است که به شیوه تعامل و رفتار مناسب با کودکانی می‌پردازد که بسیار حساس هستند، این فرزندان معمولاً از مراتب مختلف اضطراب رنج می برند، چه کم، چه متوسط و چه شدید.

پس مطالعه این اثر که در چهار بخش با موضوعاتی همچون:(اضطراب‌های دوران کودکی، روش‌هایی برای مقابله فرزندان‌مان با اضطراب‌هایشان، معرفی برخی رفتارهای خاص ناشی از اضطراب و سرانجام شرح نقش شما،مدرسه، اطرافیان و متخصصان در حل این مشکل می پردازد و البته یک فصل نیز جهت پرسش و پاسخ نگاشته‌شده‌است تا راهنمای شما در جهت بهبود شرایط آنهاست.

در بخشی از کتاب به ترجمه فرناز فرود می‌خوانیم:

((در مورد فرزندتان، هیچ کس کارآزموده تر از شما نیست. پژوهشها نشان داده اند که وقتی کودکان مضطرب، بدون همکاری پدر و مادرشان، تحت درمان متخصصین قرار می گیرند، به دشواری می توانند مهارتهایی را که برای سازگار کردن خود با این مشکل می آموزند، در خارج از مطب روان درمانگر به کار ببرند. در ضمن، اگر فرزندتان فقط اضطراب مختصری دارد، راحت تر و خوشایندتر است که در منزل به او کمک کنید تا آنکه او را به مطب روانپزشک یا روانشناس بکشانید. وانگهی، به یاد داشته باشید که بیشتر روان درمانگرها فقط یکی دو ساعت و آموزگاران حدود ۳۰ ساعت در هفته در کنار فرزندتان هستند. به این ترتیب ۱۳۶ ساعت باقی مانده به شما پدر و مادرها تعلق دارد!))

 

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

کلیدهای پرورش احساس امنیت در کودکان و نوجوانان کلیدهای پرورش احساس امنیت در کودکان و نوجوانان
۱۰ %
۲۰,۰۰۰
۱۸,۰۰۰ تومان
نقش بازی در رشد کودک نقش بازی در رشد کودک
۱۰ %
دیوید الکایند
۸۵,۰۰۰
۷۶,۵۰۰ تومان
کلیدهای پرورش هوش اخلاقی در کودکان و نوجوانان کلیدهای پرورش هوش اخلاقی در کودکان و نوجوانان
۱۰ %
۲۰۰,۰۰۰
۱۸۰,۰۰۰ تومان
کلیدهای پرورش کودک تیزهوش کلیدهای پرورش کودک تیزهوش
۱۰ %
جمعی از نویسندگان
۱۸۵,۰۰۰
۱۶۶,۵۰۰ تومان
کلیدهای رفتار با کودک سرسخت کلیدهای رفتار با کودک سرسخت
۱۰ %
۲۴۰,۰۰۰
۲۱۶,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها