بنر پویش صندوق اربعین

و نظم امرکم

و نظم امرکم

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
%۱۰
۹۹,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 5 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
یادداشت
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۱۲
وزن:
۱۳۶ گرم
شابک:
9786008857945

معرفی کتاب

کتاب «و نظم امرکم» ترجمه عربی کتاب کار باید تشکیلاتی باشد است. در این کتاب بیانات مقام معظم رهبری پیرامون پیشبرد اهداف و ضرورت داشتن راهبرد مشخص است. از جمله مسائل بسیار مهم برای رسیدن به اهداف بزرگ اتکا به نیروی جمعی و بهره بردن از مزایای کار گروهی است. مرور اتفاقات انقلاب اسلامی نشان می‌دهد در بزرگترین حماسه‌ها و پیشرفت‌های چهل ساله این دست جمعی مردم بوده است که باعث جلو رفتن کار شده و اگر این وحدت کلمه وجود نداشت هیچکدام از این موفقیت‌ها به دست نمی‌آمد. البته هر کار گروهی نیز مستلزم این است که شرایطی در آن رعایت شود و از اموری نیز در آن پرهیز گردد. در این کتاب تمامی مواردی که از لسان مبارک رهبر انقلاب پیرامون این قضیه بیان شده به شکلی مدون آورده شده است. ایشان وظایفی که هر کدام از مسوولین تشکیلات باید برعهده داشته باشند و مسائلی که باید در حیطه خود رعایت نمایند را با ذکر مصادیق توضیح می‌دهند. همچنین عواملی که سبب می‌شود یک گروه در کار خود موفق گردد یا آسیب‌هایی که به یک امر گروهی آسیب می‌زند نیز در اینجا برشمرده شده‌اند. این کتاب با هدف آموزش کادرسازی و ساخت گروه‌های جهادی برای جوانان عرب است تا بتوانند به شکل آتش به اختیار انقلاب اسلامی را گسترش دهند.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

لا یمکننا أن نقول انتخبوا کل موظفیکم جیدین، لأنه لیس هناک معیار لذلک ومن ثم یطبق على الجمیع فضلاً عن أنه لا یمکن إجراء ذلک على أرض الواقع، ولو سلمنا إمکانیة الأمر، فمن یضمن الموظفین الجیدین أن یبقوا جیدین إلى آخر عمرهم؟ ألیس کل واحد منا عرضة للتغییر والتبدل؟ ألیس للوسوسات النفسیة والشیطانیة أثر على الناس ؟ ، لهذا بالذات أؤکد على أهمیة الإشراف ودوره فی تقدم أهدافکم. إذا أراد مدیر ممتاز أن یقسم وقته، لأمکن القول أنه ینبغی أن یخصص نصف وقته للإشراف والنصف الآخر لبقیة أعماله کالتخطیط ووضع السیاسات وإصدار الأوامر وعقد الجلسات.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

جریان شناسی ضد فرهنگ ها جریان شناسی ضد فرهنگ ها
۱۰ %
عبدالحسین خسروپناه
۱۵۰,۰۰۰
۱۳۵,۰۰۰ تومان
ادیان در خدمت انسان-امام موسی صدر ادیان در خدمت انسان-امام موسی صدر
۱۰ %
۱۹۵,۰۰۰
۱۷۵,۵۰۰ تومان
از برهان تا عرفان-استاد طاهرزاده از برهان تا عرفان-استاد طاهرزاده
۱۰ %
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
نشت نشا نشت نشا
۱۰ %
رضا امیرخانی
۳۰,۰۰۰
۲۷,۰۰۰ تومان
هدف حیات زمینی آدم هدف حیات زمینی آدم
۱۰ %
اصغر طاهرزاده
۱۸۷,۰۰۰
۱۶۸,۳۰۰ تومان
غنا و موسیقی - جلد نرم غنا و موسیقی - جلد نرم
۱۰ %
سید علی حسینی خامنه ای
۱۳۰,۰۰۰
۱۱۷,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها