بنر پویش صندوق اربعین

وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی (نشر جمال)

وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی (نشر جمال)

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۵۵,۰۰۰
%۱۰
۴۹,۵۰۰
تومان
موجودی:
فقط 7 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
یادداشت
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۵۲
وزن:
۱۳۰ گرم
شابک:
9789642027958

معرفی کتاب

کتاب «وصیتنامه سیاسی الهی امام خمینی» آخرین پیام معمار کبیر انقلاب اسلامی برای ملت شریف و مومن ایران است. ایشان که ثمره چندین قرن مجاهده علمی و سیاسی علما را با حرکت بزرگ و شکوهمند ملت مسلمان ایران به ثمر رساندند در این پیام مفصل از راه آمده و خطرات پیش رو نکات مهم و ارزنده‌ای را گوشزد نموده‌اند. ایشان که آینده انقلاب اسلامی را سربلند و رو به نور می‌دیدند تلاش نمودند با رهنمودهای گهربارشان مسیر رسیدن به حق و عدالت را آسان سازند و از آسیب‌های محتمل و اشتباهات پیش رو بکاهند. در این نامه جامع و عمیق امام به امت شاهد هستیم که ایشان تاکید فراوانی بر استکبارستیزی و هشیاری دائم نسبت به دشمنان اسلام و انقلاب دارند و مصر هستند که روحیه مبارزه با طواغیت در جامعه اسلامی زائل نشود. چرا که شیطان و اعوانش همواره در کمین هستند تا به حزب الله ضربه بزنند و راه تحقق آرمان‌های الهی را صعب سازند. در ضمن این امور ایشان به وظایف اقشار مختلف و بارهایی که هر صنف باید بر دوش گیرند اشاره داشتند و راه رسیدن به جامعه منتظر را نشان داده‌اند. همچنین ایشان از فتنه‌ها و منافقین داخلی نیز غافل نگشته‌اند و مردم را به تبعیت از مسیر ولایت و حفظ وحدت کلمه توصیه نموده‌اند. این نامه پس از چهل سال همچنان خواندنی و ارزشمند است و مطالعه‌اش برای نسل جوانان سبب می‌شود تا با استوانه‌های انقلاب اسلامی آشنا گردند.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

در تعیین رئیس جمهور و وکلای مجلس با طبقه تحصیل کرده متعهد و روشن فکر با اطلاع از مجاری امور و غیر وابسته به کشورهای قدرتمند استثمارگر و اشتهار به تقوا و تعهد به اسلام و جمهوری اسلامی مشورت کرده و با علما و روحانیون با تقوا و متعهد به جمهوری اسلامی نیز مشورت نموده و توجه داشته باشند رئیس جمهور و وکلای مجلس از طبقه‌ای باشند؛ که محرومیت و مظلومیت مستضعفان و محرومان جامعه را لمس نموده و در فکر رفاه آنان باشند، نه از سرمایه داران و زمین خواران و صدرنشینان مرفه و غرق در لذات و شهوات که تلخی محرومیت و رنج گرسنگان و پابرهنگان را نمی‌توانند بفهمند. و باید بدانیم که اگر رئیس جمهور و نمایندگان مجلس شایسته و متعهد به اسلام و دلسوز برای کشور و ملت باشند، بسیاری از مشکلات پیش نمی‌آید؛ و مشکلاتی اگر باشد رفع می‌شود.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

کریسمس در نیاوران کریسمس در نیاوران
۱۰ %
مهدی خانعلی زاده
۱۶۰,۰۰۰
۱۴۴,۰۰۰ تومان
الف لام خمینی الف لام خمینی
۹ %
هدایت الله بهبودی
۹۰,۰۰۰
۸۱,۹۰۰ تومان
طلبه انقلابی طلبه انقلابی
۱۰ %
سعید هلالیان
۲۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰ تومان
آقا روح الله آقا روح الله
۱۰ %
حمیدرضا باقری
۲۴۰,۰۰۰
۲۱۶,۰۰۰ تومان
متولد بهمن متولد بهمن
۱۰ %
روح الله رشیدی
۵۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها