کتاب نهج البلاغه

کتاب نهج البلاغه

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۴۵۰,۰۰۰
%۱۰
۴۰۵,۰۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
یادداشت
نوع جلد:
گالینگور
قطع کتاب:
وزیری
صفحات:
۶۸۰
وزن:
۹۷۰ گرم
شابک:
9780001462328

معرفی کتاب

کتاب نام آشنای «نهج البلاغه» که بیان خطبه ها وحکمت ها و نامه های امیر ملک سخن ،امیرالمومین علی بن ابی‌طالب علیه السلام و توسط سید رضی قدس سره تألیف گشته است را همه می‌شناسیم. این ترجمه موجود توسط جناب آقای محمد دشتی انجام شده است . وجه تماز این کتاب با باقی ترجمه ها ، بخش ابتدایی کتاب هست که به شما برنامه مطالعاتی دقیق و روش مطالعه آسان را پیشنهاد میکند که شما با پیروی از برنامه می‌توانید خیلی زود مطالب گوهر بار کتاب را فهم و درک کنید.

در برشی از کتاب میخوانیم :

این کتاب شریف قرار است ما را به افق انسان نهج البلاغه ای خانواده ی نهج البلاغه ای محله ی نهج البلاغه ای شهر و جامعه ی نهج البلاغه ای و ان شاء الله «جهان و تمدن نهج البلاغه ای برساند. آرزوی درازی نیست؛ همان گونه که سید رضی که خود در سال ٥٤٠٦. ق فوت کرده و اعتزاز و اهتزاز نهج البلاغه را که در آن سالها تألیف کرده ندیده است. در مقدمه کتاب مینویسد: «این کار تألیف نهج البلاغه را شروع کردم در حالی که یقین دارم دقت کنید می فرماید یقین دارم نه آرزو دارم که به زودی همه جا را تحت سیطره ی خود قرار خواهد داد» ان شاء الله.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

نهج البلاغه نهج البلاغه
۱۰ %
علی شیروانی
۱۷۰,۰۰۰
۱۵۳,۰۰۰ تومان
ضیافت بلا ضیافت بلا
۱۰ %
سید محمدمهدی میرباقری
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
آیه های سبز صفایی حائری آیه های سبز صفایی حائری
۱۰ %
۱۲۰,۰۰۰
۱۰۸,۰۰۰ تومان
عاشورا  صفایی حائری عاشورا  صفایی حائری
۱۰ %
علی صفایی حائری
۷۳,۰۰۰
۶۵,۷۰۰ تومان
مادر مادر
۱۰ %
نرجس شکوریان فرد
۲۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها