بنر پویش صندوق اربعین

معجزات امام مهدی

معجزات امام مهدی

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۸۷,۰۰۰
%۱۰
۷۸,۳۰۰
تومان
موجودی:
فقط 9 جلد
رده سنی:
بزرگسال
قالب:
تحقیق
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۶۰
وزن:
۱۷۸ گرم
شابک:
9789649738208

معرفی کتاب

کتاب «معجزات امام مهدی (عجل الله)» از انتشارات جمکران به  قلم علامه سیدهاشم بحرانی یکی از علمای اعلامی است که به اعتراف صاحب جواهر ملکه عدالت را دارا بوده و محدث قمی بیان کرده که کسی در تقوا و پاکی به درجه ایشان نمی رسد. همچنین ایشان دارای تالیفات متعدد در شاخه‌های مختلف علوم دینی هستند. این اثر تلخیص و ترجمه کتاب ایشان است که برای مخاطب فارسی زبان نگاشته شده است. مروری بر زندگی امام زمان (عجل الله) در هنگام حیات پدر و دوران غیبت صغری نشان می‌دهد که زندگی ایشان سرشار از اتفاقات شگرف و خارق العاده‌ای است که همگی دال بر حجیت و عظمت مقام ایشان در نزد خداوند است. حتی ولادت و رشد یافتن ایشان نیز سرشار از معجزه بود و پس از آن نیز با نشان دادن کراماتی از خود توانستند توجه یاران و شاگردان امام حسن عسکری (علیه السلام) را جلب نمایند و آگاه سازند که نور امامت در جبین ایشان نیز قرار دارد. همچنین ایشان نیز در ایام خاص و مهمی که محبان مخلص ایشان را ندا دادند و در مشکلی سخت گرفتار شدند نیز از پرده غیبت خارج می‌گشتند و شخصا به دستگیری از آنان می‌پرداختند تا دل مردم قرار گیرد که مولایشان به احوال و اوضاع ایشان نظارت دارد.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

روزی احمد بن اسحاق از آن حضرت اجازه خواست تا به قم برود و به او اجازه داده شد، اما امام فرمودند او به قم نمی‌رسد و در راه مریض می‌شود و از دنیا خواهد رفت. احمد بن اسحاق در شهر حلوان مریض شد و درگذشت و به خاک سپرده شد. خدایش رحمت کناد! و مولای ما پس از درگذشت احمد بن اسحاق مدتی در سامرا اقامت داشتند و بعد از آن، از انظار غایب گردیدند؛ همان طور که در روایات ائمه ذکر شده بود. افرادی آن حضرت را در برخی از مشاهد مشرفه رؤیت نموده‌اند و دلایلی موجود است که بر درستی این رؤیت دلالت دارد.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

شب چهلم شب چهلم
۱۰ %
فاطمه دولتی
۱۱۵,۰۰۰
۱۰۳,۵۰۰ تومان
عهد دل عهد دل
۱۰ %
الهه بهشتی
۱۶,۰۰۰
۱۴,۴۰۰ تومان
ادموند (جلد اول ) ادموند (جلد اول )
۹ %
۱۵۰,۰۰۰
۱۳۶,۵۰۰ تومان
پرسش و پاسخ مهدوی پرسش و پاسخ مهدوی
۱۰ %
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
چهار فانوس چهار فانوس
۱۰ %
سعید تشکری
۱۸۰,۰۰۰
۱۶۲,۰۰۰ تومان
دوازدهم دوازدهم
۱۰ %
علی مؤذنی
۲۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها