مرد سایه ها

مرد سایه ها

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۴۰,۰۰۰
%۱۰
۳۶,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 8 جلد
رده سنی:
نوجوان
قالب:
خاطرات
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۸۸
وزن:
۹۲ گرم
شابک:
9786000350833

معرفی کتاب

کتاب «مرد سایه ها» چهلمین جلد از مجموعه قصه فرماندهان است. این اثر بر اساس زندگی سپهبد شهید قاسم سلمیانی نگاشته شده است. این مجموعه برای نوجوانان طراحی شده به همین دلیل تلاش نموده با زبانی ساده و روان برجسته‌ترین خاطرات شهید که نشان دهنده مجاهدت‌های او و اخلاق برجسته‌اش هستند را در قالب قصه‌هایی کوتاه حکایت کند. شهید سلیمانی فرزند خطه کرمان است که دوران کودکی و نوجوانی را در روستایی مستضعف گذرانده بود اما با پیروزی انقلاب استعدادهایش شکفته شد و توانست در دفاع مقدس و دفاع از حرم خوش بدرخشد. این کتاب ماجراهایی ناب از سیره اخلاقی و عملی ایشان را روایت می‌کند.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

احمد شاه مسعود و چند تا از فرماندهان افغان به قاسم گفتند که اوضاع چطور است همه روحیه شان را باخته بودند. تعداد طالبان زیاد بود تا به حال با این تعداد نیرو حمله نکرده بودند مسیر طالبان را روی نقشه علامت گذاری کرد و گفت باید روی این ارتفاعات متمرکز شویم با هم راه افتادند و از ساختمان بیرون رفتند. با جیپ‌هایی که آنجا بود روی ارتفاع اصلی رفتند وقتی رسیدند، قاسم با دوربین منطقه را بررسی کرد چهل دقیقه همه نقاط را دقیق دید و روی یک کاغذ کروکی کشید ساعت دو بعد از ظهر بود که یک تلفن ماهواره‌ای خواست یکی از فرماندهان افغان تلفن ماهواره‌ای ثریا را به دستش داد.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

قهرمان من قهرمان من
۱۰ %
اکرم نجفی - مسعود آذرباد
۲۰,۰۰۰
۱۸,۰۰۰ تومان
زبور مقاومت زبور مقاومت
۱۰ %
محمدحسین بزی - مصطفی اللهیاری
۱۵۰,۰۰۰
۱۳۵,۰۰۰ تومان
قاف (خاطرات حاج قاسم سلیمانی) قاف (خاطرات حاج قاسم سلیمانی)
۱۰ %
موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی
۷۵,۰۰۰
۶۷,۵۰۰ تومان
مالک زمان مالک زمان
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۴۰,۰۰۰
۳۶,۰۰۰ تومان
این مرد پایان ندارد این مرد پایان ندارد
۱۰ %
سید علی بنی لوحی
۴۰,۰۰۰
۳۶,۰۰۰ تومان
حاج قاسم و پرواز نقاشی ها حاج قاسم و پرواز نقاشی ها
۱۰ %
۳۵,۰۰۰
۳۱,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها