بنر پویش صندوق اربعین

مبارزه به روایت کبری سیل سه پور

مبارزه به روایت کبری سیل سه پور

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
رده سنی:
عمومی
قالب:
خاطرات
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۴۴
وزن:
۱۳۰ گرم
شابک:
9786225206489

معرفی کتاب

کتاب «مبارزه به روایت کبری سیل سه پور» روایت زندگی همسر سید علی اندرزگو از دوران زندگی زناشویی خود با این شهید بزرگوار است. خانم کبری سیل‌سه‌پور در سال ۱۳۴۹ زندگی مشترک خود را با شهید اندرزگو در محلهٔ چیذر تهران آغاز نمود. شهید اندرزگو بعد از ماجرای ترور حسنعلی منصور، برای درامان ماندن از دست مأموران ساواک، در آن سال‌ها به زندگی مخفیانه روی آورده و به صورت پنهانی در حوزۀ علمیۀ چیذر به فعالیت‌های مبارزاتی و تحصیل مشغول بود. خانم سیل سه پور از همان ابتدا، زندگی با شهید اندرزگو را در خانه‌های مخفی مختلف آغاز کرده و تمام سختی‌های این شیوه زندگی انقلابی را به جان خریده بود. او حتی هنگامی که صاحب فرزندی شده و فرزند دیگری را حامله بود در راستای فعالیت‌های انقلابی شهید اندرزگو و گریز از دست مأموران ساواک همراه او به مشهد زابل و افغانستان سفر نموده و با گذراندن سختی‌های زیاد در اموری چون جابجایی سلاح به شهید اندرزگو مدد و یاری رساند. زندگی چند ماهۀ او در زابل و افغانستان با مسائل و مشکلات فراوانی همراه بوده که در این کتاب به روایت آنها پرداخته است.

علاوه بر روایت خانم کبری سیل سه پور از زندگی مشترک خود با سید علی اندرزگو که در فصل دوم این کتاب آمده است، در فصل یک این کتاب زندگینامه مفصلی از شهید اندرزگو همراه با بیان وقایع و اتفاقات سیاسی و اجتماعی آن دوران آمده است. فصل آخر کتاب نیز به گاه شمار فعالیت‌های انقلابی شهید اندرزگو اختصاص دارد.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

ولایت فقیه ولایت فقیه
۱۰ %
سید مهران طباطبایی
۵۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰ تومان
متولد بهمن متولد بهمن
۱۰ %
روح الله رشیدی
۵۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰ تومان
روایت رهبری روایت رهبری
۱۰ %
سید یاسر جبراییلی
۱۶۰,۰۰۰
۱۴۴,۰۰۰ تومان
صعود چهل ساله صعود چهل ساله
۱۵ %
سید محمدحسین راجی
۱۷۰,۰۰۰
۱۴۴,۵۰۰ تومان
روایتی از زندگی و زمانه آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی روایتی از زندگی و زمانه آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی
۱۵ %
۱,۵۰۰,۰۰۰
۱,۲۷۵,۰۰۰ تومان
الف لام خمینی الف لام خمینی
۹ %
هدایت الله بهبودی
۹۰,۰۰۰
۸۱,۹۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها