مبارزه به روایت کبری سیل سه پور

مبارزه به روایت کبری سیل سه پور

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۴۵,۰۰۰
%۱۰
۴۰,۵۰۰
تومان
موجودی:
فقط 2 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
خاطرات
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۴۴
وزن:
۱۳۰ گرم
شابک:
9786225206489

معرفی کتاب

کتاب «مبارزه به روایت کبری سیل سه پور» روایت زندگی همسر سید علی اندرزگو از دوران زندگی زناشویی خود با این شهید بزرگوار است. خانم کبری سیل‌سه‌پور در سال ۱۳۴۹ زندگی مشترک خود را با شهید اندرزگو در محلهٔ چیذر تهران آغاز نمود. شهید اندرزگو بعد از ماجرای ترور حسنعلی منصور، برای درامان ماندن از دست مأموران ساواک، در آن سال‌ها به زندگی مخفیانه روی آورده و به صورت پنهانی در حوزۀ علمیۀ چیذر به فعالیت‌های مبارزاتی و تحصیل مشغول بود. خانم سیل سه پور از همان ابتدا، زندگی با شهید اندرزگو را در خانه‌های مخفی مختلف آغاز کرده و تمام سختی‌های این شیوه زندگی انقلابی را به جان خریده بود. او حتی هنگامی که صاحب فرزندی شده و فرزند دیگری را حامله بود در راستای فعالیت‌های انقلابی شهید اندرزگو و گریز از دست مأموران ساواک همراه او به مشهد زابل و افغانستان سفر نموده و با گذراندن سختی‌های زیاد در اموری چون جابجایی سلاح به شهید اندرزگو مدد و یاری رساند. زندگی چند ماهۀ او در زابل و افغانستان با مسائل و مشکلات فراوانی همراه بوده که در این کتاب به روایت آنها پرداخته است.

علاوه بر روایت خانم کبری سیل سه پور از زندگی مشترک خود با سید علی اندرزگو که در فصل دوم این کتاب آمده است، در فصل یک این کتاب زندگینامه مفصلی از شهید اندرزگو همراه با بیان وقایع و اتفاقات سیاسی و اجتماعی آن دوران آمده است. فصل آخر کتاب نیز به گاه شمار فعالیت‌های انقلابی شهید اندرزگو اختصاص دارد.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

تفسیر سوره حمد تفسیر سوره حمد
۱۰ %
سید علی حسینی خامنه ای
۱۰۰,۰۰۰
۹۰,۰۰۰ تومان
تفسیر سوره حشر تفسیر سوره حشر
۱۰ %
سید علی حسینی خامنه ای
۱۷۰,۰۰۰
۱۵۳,۰۰۰ تومان
کریسمس در نیاوران کریسمس در نیاوران
۱۰ %
مهدی خانعلی زاده
۹۹,۰۰۰
۸۹,۱۰۰ تومان
زندگی سید محمد بهشتی زندگی سید محمد بهشتی
۱۰ %
۲۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها