بنر پویش صندوق اربعین

فاطمه راز ماندگاری امامت

فاطمه راز ماندگاری امامت

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۹۹,۰۰۰
%۱۰
۸۹,۱۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
یادداشت
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۹۴
وزن:
۱۹۶ گرم
شابک:
9786226947978

معرفی کتاب

کتاب «فاطمه راز ماندگاری امامت» سلسله سخنرانی‌های حجه الاسلام ناصر رفیعی پیرامون شخصیت حضرت زهرا (سلام الله علیها) است. این بانوی بزرگ اسلام به عنوان همسر اولین امام و دختر آخرین پیامبر از مهم‌ترین شخصیت‌های صدر اسلام است که نقشی کلیدی در حوادث پس از رحلت حضرت رسول ایفا می‌کند و در راه دفاع از ولایت و امامت به شهادت می‌رسد. تحلیل حوادث صدر اسلام و تشخیص حق و باطل نیازمند معرفت به مقام والای فاطمی است. ایشان این مباحث را در دهه فاطمیه در حسینیه امام خمینی (ره) در محضر مقام معظم رهبری بیان نموده‌اند و اکنون مکتوب این پانزده سخنرانی به زیور طبع آراسته گشته است. در ادامه به عناوین برخی از مباحث این کتاب اشاره می‌شود: عرصه‌ها و مرزهای حضور بانوان در جامعه، اصل استقامت در سیره حضرت زهرا، عوامل انحطاط و سقوط جامعه پس از پیامبر (ص) در کلام حضرت زهرا (س)، اصل معنویت در سیره حضرت زهرا (س)، معادباوری در سیره حضرت زهرا (س).

در ادامه برشی از این کتاب  را می‌خوانید:

امروز ملاک حق را باید از کجا پیدا کرد؟ وصیتنامه حضرت امام ملاک حق و معیار حق است که از چه دفاع کنیم. وصیتنامه شهدا ملاک حق است. وصیتنامه‌ای از شهدا پیدا نشده است که در آن به دین و ولایت فقیه سفارش نشده باشد، این خود نمونه واضح حق است. خانواده شهدا با یک شهید، سه شهید، چهار شهید ملاک حق است؛ خانواده‌ای که زندگی‌اش را وقف ولایت فقیه می‌کند. بله ولایت فقیه تجلی‌اش در یک شخص است؛ اما دیدگاه امام در قراردادن فقیه در رأس جامعه، آن هم فقیه عادل فقیه بصیر، فقیه حاکم فقیه ناظر، ملاک حق است جانبازان ملاک حق هستند کسانی که برای این انقلاب هزینه می‌کنند ملاک حق‌اند. علما، افراد بصیر، افراد با تشخیص در جامعه نیز ملاک حق هستند.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

مادر مادر
۱۰ %
نرجس شکوریان فرد
۲۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰ تومان
خورشید در خاک نشسته خورشید در خاک نشسته
۱۰ %
علی صفایی حائری
۷۵,۰۰۰
۶۷,۵۰۰ تومان
ریحانه ی خدا جلد دوم بانو اجازه! ریحانه ی خدا جلد دوم بانو اجازه!
۱۰ %
۹۹,۰۰۰
۸۹,۱۰۰ تومان
فاطمه از نگاه علی (ع) فاطمه از نگاه علی (ع)
۱۰ %
۱۲۰,۰۰۰
۱۰۸,۰۰۰ تومان
ریحانه پیامبر ریحانه پیامبر
۱۰ %
محسن نعما
۵۵,۰۰۰
۴۹,۵۰۰ تومان
خاطر نازک گل خاطر نازک گل
۱۰ %
حسین سیدی
۱۳۰,۰۰۰
۱۱۷,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها