بنر پویش صندوق اربعین

غدیر کودک سرگرمی

غدیر کودک سرگرمی

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
رده سنی:
کودکان
قالب:
کتاب کار
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
وزیری
صفحات:
۳۲
وزن:
۷۴ گرم
شابک:
9789642027521

معرفی کتاب

کتاب «غدیر، کودک، سرگرمی» نوشته علی دنیایی یک کتاب تعاملی برای کودکان هفت تا ده سال است. در این کتاب که پر از بازی‌های معماگونه و پازلی است کودکان در کنار سرگرم شدن، اطلاعات بسیار خوبی در مورد امام اولشان حضرت علی (علیه السلام) و واقعه غدیر می‌آموزند. ماجرای غدیر خم مهم‌ترین جشن برای شیعیان است که در این روز رسول مکرم اسلام در هنگام بازگشت از حجه الوداع در کنار چاه خم مسلمانان را جمع نمودند و امیرالمومنین را به عنوان جانشین خود اعلام نمودند و در طی سه روز برای ایشان از مردم بیعت گرفتند. این کتاب کودکان را با آیات و احادیث مرتبط با این واقعه آشنا می‌شوند و متوجه می‌شوند چرا باید این روز را بزرگ بداریم.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

شخصیت‌های بزرگی در ماجرای غدیر خم حضور داشتند که نام‌هایشان را در پایین صفحه می‌بینید ولی یکی از آن‌ها در غدیر خم حضور نداشته است. می پرسید چرا؟ این یار پیامبر دور از شهر مدینه زندگی می‌کرد وی از مادر پیر خودش نگهداری می‌کرد و نمی‌توانست به مسافرت طولانی برود گرچه او هرگز نتوانست پیامبر را از نزدیک ببیند ولی عشق و علاقه او به پیامبر در تاریخ ماندگار شده است. این شخصیت عزیز را مشخص کنید.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

قهرمان غدیر قهرمان غدیر
۱۰ %
علی رضا سبحانی نسب
۳۰,۰۰۰
۲۷,۰۰۰ تومان
شیر خدا علی شیر خدا علی
۱۰ %
علی شعیبی
۱۰۰,۰۰۰
۹۰,۰۰۰ تومان
کتاب مخفی کتاب مخفی
۱۰ %
مجید پورولی کلشتری
۵۴,۰۰۰
۴۸,۶۰۰ تومان
سفری که پر ماجرا شد سفری که پر ماجرا شد
۱۰ %
بنفشه رسولیان
۱۲۰,۰۰۰
۱۰۸,۰۰۰ تومان
فرزند کعبه فرزند کعبه
۱۰ %
محسن نعما
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
والفور دسیسه‌گری از هلاس والفور دسیسه‌گری از هلاس
۱۰ %
۸۵,۰۰۰
۷۶,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها