بنر پویش صندوق اربعین

عاشورا سرچشمه حقیقت

عاشورا سرچشمه حقیقت

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۷۰,۰۰۰
%۱۰
۶۳,۰۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
یادداشت
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۲۳
وزن:
۱۵۰ گرم
شابک:
9786229349922

معرفی کتاب

   جاودانه در تاریخ

   عاشورا و آنچه از سمت اهل بیت (ع) در آن اتفاق افتاد فرهنگی است که تا زمان زمان است جاویدان خواهد ماند و این واقعه عظیم نمونه ای است که هرگز همانند آن پیدا نمی شود و آنچه در این حادثه اتفاق افتاد از رضا و صبر و عزت نفس و آزادی خواهی و آزادی طلبی و کرامت و توحید بود. کتاب عاشورا سرچشمه حقیقت اثر حجت‌الاسلام دکتر ناصر رفیعی، به بررسی ابعاد مختلف واقعه عاشورا می‌پردازد. این کتاب شامل دو بخش اصلی است؛ بخش اول که به کلیات و اهمیت واقعه عاشورا می‌پردازد و بخش دوم که به جزئیات و تفسیر خطبه‌ها و رجزها می‌پردازد. نویسنده با استفاده از منابع معتبر و با زبانی روان و گویا، پیام‌ها و آموزه‌های این واقعه عظیم را برای مخاطبان تبیین کرده است.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:" حضرت عباس (ع) شخصیتی است که اهل بیت (ع) او را مدح کرده اند، امام زاده ای جوان در میان فرزندان امیرالمؤمنین (ع)، که امام صادق (ع)  او را «نافذالبصیر» می نامد و شاگرد مکتب چهار معصوم است: امیر المؤمنین، امام حسن، امام حسین و امام سجاد (ع)؛ یعنی حقیقتا از بدو تولد تا روز شهادت، تمام زندگی اش را در کنار حجت خدا زیسته است. غالبا امام زاده ها زیارت نامه ندارند، امام حضرت عباس (ع) امام زاده ای است که زیارت نامه مفصلی به نقل از امام صادق (ع) دارد."

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

حسین از زبان حسین (جلد نرم) حسین از زبان حسین (جلد نرم)
۱۰ %
۱۱۰,۰۰۰
۹۹,۰۰۰ تومان
آفتاب در حجاب آفتاب در حجاب
۱۰ %
سید مهدی شجاعی
۱۱۰,۰۰۰
۹۹,۰۰۰ تومان
آوای درد آوای درد
۱۰ %
سید بن طاووس
۳۵,۰۰۰
۳۱,۵۰۰ تومان
پنجره های تشنه پنجره های تشنه
۱۰ %
۱۸۵,۰۰۰
۱۶۶,۵۰۰ تومان
توجیه المسائل کربلا توجیه المسائل کربلا
۲۵ %
سید علی اصغر علوی
۱۲۰,۰۰۰
۹۰,۰۰۰ تومان
نامیرا نامیرا
۱۰ %
صادق کرمیار
۲۸۰,۰۰۰
۲۵۲,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها