بنر پویش صندوق اربعین

شش ماه پایانی

شش ماه پایانی

4.2

تقویم حوادث شش ماهه پیش از ظهور

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
%۱۰
۹۹,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 5 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
تحقیق
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۹۷
وزن:
۲۱۸ گرم
شابک:
9789649738369

معرفی کتاب

کتاب «شش ماه پایانی» نوشته حجت الاسلام مجتبی الساده از عالمان شیعی عربستان است که در این کتاب براساس روایت مستند و موثق اهم حوادث پیش از ظهور که در اخبار ائمه ذکر گشته را مرور کرده است. زمان قطعی ظهور از جمله مسائلی است که تنها در علم الهی قرار دارد و هیچکس از زمان دقیق آن مطلع نیست اما امامان شیعه که همواره بر ظهور دوازدهمین امام تاکید داشتند و او را منجی می‌دانستند که سرانجام حکومت عدل علوی را بر زمین برقرار خواهد کرد و وعده الهی بر پیروزی حق را به سرانجام می‌رساند در ضمن این بشارت‌ها نشانه‌هایی را نیز ذکر کرده‌اند که گواهی می‌دهند ظهور نزدیک است و فرج مولا به زودی رقم خواهد خورد. از جمله این امور می‌توان به خروج سفیانی و شنیدن صحه آسمانی و قتل نفس زکیه در حرم الهی اشاره کرد که مکررا و با تاکید فراوان در اخبار ذکر گشته است. با اینکه امامان ما را از تعیین وقت برای ظهور بر حذر داشته‌اند اما این نشانه‌ها را برای یاوران و بیداردلانی بیان کرده‌اند که صبح و شام در فراق آقای خود می‌سوزاند و برای رسیدن ایشان مضطر و بی‌تاب می‌شوند. این نشانه‌ها قطعا این افراد را بیدار و آماده می‌کند تا خود را برای خدمت در رکاب حضرتش که ظهور قطعی و ان‌شاءالله نزدیک خواهد بود مهیا گردانند.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

علی بن ابی طالب به راوی فرمودند: درگیری دو سپاه در شام یکی از آیات الهی است. از ایشان پرسیده شد چه آیه‌ای یا امیرالمؤمنین فرمودند: «لرزشی شدید در شام به وجود می آید و بیش از صدهزار نفر کشته می‌شوند که این جریان را خداوند مایه رحمت و آرامش مؤمنان و عذاب کافران قرار می‌دهد. وقتی چنین شد به سوارانی بنگرید که مرکب های سیاه و سفید گوش و دم بریده و پرچمهای زرد دارند. هر که را از مغرب تا شام که در مسیرشان باشد می‌کشند این جریان در زمان بی‌تابی و اندوه شدید و مرگ سرخ رخ می‌دهد. پس از آن منتظر فرورفتن قریه و روستایی در دمشق باشید که به آن مرمرسا می‌گویند و سپس پسر هند جگر خوار از وادی یابس (دره بی آب و علف) شورش می‌کند تا اینکه بر منبر دمشق قرار بگیرد وقتی چنین شد، منتظر خروج و قیام مهدی باشید.»

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

عزیز عزیز
۱۰ %
بهزاد دانشگر
۵۸,۰۰۰
۵۲,۲۰۰ تومان
انتظار صفایی حائری انتظار صفایی حائری
۱۰ %
علی صفایی حائری
۹۵,۰۰۰
۸۵,۵۰۰ تومان
جان جهان - پژوهشی نو و جامع در عرصه مهدویت جان جهان - پژوهشی نو و جامع در عرصه مهدویت
۱۰ %
۳۰۰,۰۰۰
۲۷۰,۰۰۰ تومان
قیام قیام
۱۰ %
علی صفایی حائری
۱۰۵,۰۰۰
۹۴,۵۰۰ تومان
طاووس مستور طاووس مستور
۱۰ %
محبوبه زارع
۲۸,۰۰۰
۲۵,۲۰۰ تومان
آتش آذربایجان قبل از ظهور آتش آذربایجان قبل از ظهور
۱۰ %
۴۰,۰۰۰
۳۶,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها