بنر پویش صندوق اربعین

سفیانی و نشانه های ظهور

سفیانی و نشانه های ظهور

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۹۵,۰۰۰
%۱۰
۸۵,۵۰۰
تومان
موجودی:
فقط 4 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
تحقیق
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۶۹
وزن:
۲۰۴ گرم
شابک:
9789646968844

معرفی کتاب

کتاب «سفیانی و نشانه‌های ظهور» نوشته استاد محمد فقیه بررسی علمی و تاریخی یکی از نشانه‌های اصلی است که در بحث ظهور بیان گشته است. از آنجا که امامان پیرامون مساله غیبت و ظهور بیانات فراوانی داشته‌اند و اصحاب بسیار در تلاش بوده‌اند تا از زمان رقم خوردن ظهور اطلاع گردند ائمه توضیح می‌دادند مجاز به اعلام این موضوع نیستند و زمان وقوع آن تنها در مخزن علم الهی است و هرگاه مصلحت خداوند رحمان باشد به شکل ناگهانی رقم خواهد خورد. با این حال نشانه‌های متعددی پیرامون این مساله بیان گشته است که البته در این میان اخبار دروغ و تحریف شده‌ای نیز به این روایات اضافه گشت و برخی افراد سودجو و مدعی برای اینکه بتوانند از این موضوع سوءاستفاده نمایند به جعل حدیث پرداختند. از همین روی در بخش ابتدایی کتاب بحثی روایی انجام گرفته تا وثاقت احادیث مورد بحث پیرامون سفیانی ارزیابی گردد و پس از آن موضوع و مصداق هر کدام از این روایات مورد تحلیل و ارزیابی قرار گرفته است. سفیانی به معنای سپاه ظلم و جوری است که در منطقه خاورمیانه کشتارهای فراوانی انجام می‌دهند و مرکز این اتفاقات در شام است و این حوادث در آستانه ظهور مهدی موعود رقم می‌خورد.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

موضوع پرچم‌های خراسان با پرچم‌های سیاه موضوعی است آکنده از خطر و هر پژوهشگری که هدفش درست و دقیق انجام دادن این کار باشد، از بسیاری حقیقت‌ها و واقعیت‌ها چشم پوشی می‌کند و تنها واقعیت‌هایی را که مطابق آرا و عقایدش بوده با امیال و خواسته‌هایش هماهنگ باشد ذکر می‌کند یا آن حقیقت‌هایی را می‌آورد که با سمت و جهتی که بدان تمایل دارد همسو باشد. هر کس قصد و هدفش حقیقت و روشن ساختن آن باشد، بدان می‌رسد مگر آنکه مشیت واجب خداوندی مانع آن شود و ماهیت و چیستی آن بر خردمند پوشیده نیست؛ اما در صورت ترس از آسیب دیدن حریم اسلام که بنابر گفته مؤلف الجواهر وجود خطری است که گسترش و انتشار ذکر خاندان محمد الله را تهدید و از بین رفتن حق را گوشزد می‌کند این شرط مرتفع می‌شود.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

کتاب آه کتاب آه
۱۰ %
یاسین حجازی
۲۹۵,۰۰۰
۲۶۵,۵۰۰ تومان
جدال دو اسلام جدال دو اسلام
۱۰ %
روح الله نامداری
۱۲۵,۰۰۰
۱۱۲,۵۰۰ تومان
الی الحبیب الی الحبیب
۱۰ %
سید علی اصغر علوی
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
رهنمای طریق رهنمای طریق
۱۰ %
محمدعلی جاودان
۲۵۰,۰۰۰
۲۲۵,۰۰۰ تومان
توجیه المسائل کربلا توجیه المسائل کربلا
۲۵ %
سید علی اصغر علوی
۱۲۰,۰۰۰
۹۰,۰۰۰ تومان
رحمت واسعه رحمت واسعه
۱۰ %
آیت الله بهجت
۲۲۰,۰۰۰
۱۹۸,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها