ساده مثل روح الله

ساده مثل روح الله

مترجم:
عطیه حسینی
رده سنی:
عمومی
قالب:
زندگینامه
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۱۱۹
وزن:
۱۱۲ گرم
شابک:
9786226363518

معرفی کتاب

امام خمینی (ره) از جمله علمایی بود که تا  به مطلبی عمل نکرده بود آن را به دیگران توصیه نمی‌کرد. زیرا از اساتید اخلاق خود آموخته بود عالم بی عمل هیچ تاثیری در جان مردم ندارد. امام که ایمان و عمل خود را برای خداوند خالص نموده بود توانست همه را به سمت خدا بخواند و در جامعه‌ ایران انقلاب بیافریند.

علی اکبر سبزیان با محور قرار دادن موضوع ساده‌زیستی به سراغ زندگی امام خمینی (ره) و بیانات ایشان رفته است. در فصل اول با مجموعه ای از سخنان ایشان روبرو هستیم که از اهمیت ساده‌زیستی و ضرورت قناعت در سبک زندگی اسلامی سخن می‌گویند. در فصل دوم با خاطراتی از زندگی خود امام مواجه هستیم که ثمره عملی این بیانات را می‌توان در زندگی شخصی و خانوادگی امام دید. قناعت و ساده‌زیستی که هم مردم عادی و هم سیاستمداران جهان را مبهوت و انگشت به دهان کرده بود.

در ادامه برشی از کتاب «ساده مثل روح الله» را می‌خوانید:

وزیر آموزش و پرورش نیکاراگوئه که کشیش هم بود، به ایران آمده بود و گفته بود می‌خواهم پیشوا و رهبر انقلاب ایران را ببینم بعد از آن که او با امام دیدار کرد و به کشورش برگشت نامه‌ای برای ما فرستاد که در آن نوشته بود: وقتی من در کوچه‌های پرپیچ و خم جماران می‌رفتم فکر نمی‌کردم رهبر انقلاب اسلامی ایران، در چنین روستایی، آن هم در آن کوچه‌های پرپیچ و خم زندگی کند.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

وطن فقط یک سرزمین نیست وطن فقط یک سرزمین نیست
۱۰ %
ادیتا دوگالیچ - کارین کوستر
۲۷,۰۰۰
۲۴,۳۰۰ تومان
گام تمدن ساز : بسط بیانیه گام دوم انقلاب با تکیه بر اسناد بین المللی گام تمدن ساز : بسط بیانیه گام دوم انقلاب با تکیه بر اسناد بین المللی
۱۰ %
۱۴۰,۰۰۰
۱۲۶,۰۰۰ تومان
مسجد رهبر مسجد رهبر
۱۰ %
مرتضی انصاری‌زاده
۱۲۰,۰۰۰
۱۰۸,۰۰۰ تومان
دغدغه های فرهنگی دغدغه های فرهنگی
۱۰ %
سید علی حسینی خامنه ای
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
خون دل خون دل
۱۰ %
جواد موگویی
۱۵۰,۰۰۰
۱۳۵,۰۰۰ تومان
شاه بی شین شاه بی شین
۱۰ %
محمدکاظم مزینانی
۱۴۵,۰۰۰
۱۳۰,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها