بنر پویش صندوق اربعین

کتاب زن و سلوک عرفانی

کتاب زن و سلوک عرفانی

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
%۱۰
۱۳۵,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 4 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
یادداشت
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۲۴۴
وزن:
۲۳۶ گرم
شابک:
9786229389287

معرفی کتاب

ارزش زن در اسلام  

    زندگی انسان از سه مرحله نباتی، حیوانی و انسانی تشکیل شده است. اما فرق حیات انسانی با دو مرحله قبلی، وجود فکر و تعقل و همچنین میل به کمال است. برای رسیدن به این هدف، داشتن یک راهنما و مربی مناسب ضروری است. اهل بیت علیهم السلام با عنایت خاص الهی، به عنوان مربیان و چراغ راه برای انسان‌ها شناخته می‌شوند. کتاب زن و سلوک عرفانی نوشته سید محمدجواد وزیری‌فرد، به تبیین راه سلوک و نمونه‌های کامل زنانی که به اوج اعلی علیین رسیده‌اند می‌پردازد. در این کتاب، به اهمیت رسیدن به لقاء پروردگار توسط همه انسان‌ها و نقش زن در جامعه و خانواده پرداخته می‌شود. مطالب ارائه شده در کتاب، به انحرافات از مسیر سلوک نیز اشاره دارد که انسان باید متوجه و مراقب آن‌ها باشد. همچنین در فصول پایانی به نقش زن در جامعه و وظایف او نسبت به خود، خانواده و جامعه پرداخته می‌شود. کتاب بیان می‌کند که رسیدن به لقاء پروردگار، هدفی نه صرفاً مردانه است و نه دور از دسترس زنان.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:"خانم هایی که در اول انقلاب، با حضورشان نظام جائر را ساقط کردند، از نظر کمیت نصف جمعیت تظاهرکنندگان بودند. علاوه بر این، مشوق مردها هم این زنان بودند؛ همین خانم ها بودند که بچه هایشان را به میدان جنگ فرستادند. آیا اصلا در آن  شرایط، حیثیت جنسیتی این خانم ها نمود داشت؟"

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

اندیشه اسلامی ۲ اندیشه اسلامی ۲
۵ %
مهدی ترتیفی
۵۰,۰۰۰
۴۷,۵۰۰ تومان
تاریخ امامت (حسین قاضی خانی) تاریخ امامت (حسین قاضی خانی)
۵ %
۵۵,۰۰۰
۵۲,۲۵۰ تومان
بانک تست و ترکیب نحوکاربردی بانک تست و ترکیب نحوکاربردی
۱۰ %
۳۰۰,۰۰۰
۲۷۰,۰۰۰ تومان
تفسیر موضوعی قرآن کریم تفسیر موضوعی قرآن کریم
۵ %
جمعی از نویسندگان
۶۰,۰۰۰
۵۷,۰۰۰ تومان
اندیشه اسلامی(۲) اندیشه اسلامی(۲)
۵ %
جمعی از نویسندگان
۵۰,۰۰۰
۴۷,۵۰۰ تومان
نحو کاربردی عالی (جلد چهارم) نحو کاربردی عالی (جلد چهارم)
۱۰ %
۴۴۵,۰۰۰
۴۰۰,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها