راه و رسم روشنگری

راه و رسم روشنگری

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۹۰,۰۰۰
%۱۰
۸۱,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 8 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
یادداشت
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۲۰۸
وزن:
۲۱۸ گرم
شابک:
9789640236383

معرفی کتاب

کتاب «راه و رسم روشنگری» مجموعه بیانات استاد حوزه و دانشگاه حجه الاسلام محمدجواد نظافت یزدی پیرامون مساله جهاد تبیین است. در سال‌های اخیر یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری پیرامون مساله تبلیغ و تبیین فضای کشور و جهان برای مردم و علی الخصوص نسل جوان است. در هیاهوی دستگاه‌های رسانه‌ای غرب که دشمن قسم خورده ایران و اسلام هستند گاهی هجوم بی‌امان شبهات سبب می‌شود تا تشخیص حق و باطل برای مردم مشتبه گردد و با اطلاعات غلط در دامن اهداف مستکبران بیافتند. از سوی دیگر کم کاری نیروهای داخلی در آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی سبب شد تا مقام معظم رهبری به تمام فعالان عرصه فرهنگی و دغدغه‌مندان انقلاب اسلامی دستور آتش به اختیار دهند و همه را موظف گرداندند در حد توان خود مسائل اسلام و انقلاب را برای جامعه مخاطب خود روشن نمایند. اما همچون تمام فعالیت‌های فرهنگی دیگر در مساله جهاد تبیین نیز ظرافت‌ها و دقت نظرهایی ضرورت دارد که فعالان و جوانان نباید بی گدار به آب بزنند و با فهم درست از مسائل و اتخاذ شیوه صحیح باید به این عمل دست بزنند و گرنه ممکن است تاثیر منفی این کار بیشتر باشد. به همین دلیل این استاد عزیز با استناد به سیره نبوی و اهل بیت شیوه صحیح تبلیغ و ترویج معارف را بیان نموده‌اند که ملاحظه این نکات در بهبود در امر تبیین و تاثیرگذاری بیشتر کمک خواهد کرد.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

در داستان دیگری معلی بن خنیس از اصحاب امام صادق می‌گوید شبی بارانی حضرت صادق از منزل به قصد سایه بان بنی ساعده بیرون رفت. من هم به دنبال ایشان رفتم. دیدم چیزی در راه گم کرده و می‌گوید بسم الله، خدایا گمشده ما را برگردان من جلو رفته سلام کردم فرمود: معلی با دستت جستجو کن هر چه پیدا کردی به من بده وقتی دست کشیدم دیدم نان روی زمین افتاده. هرچه یافتم به ایشان تقدیم کردم. دیدم کیسه‌ای از نان برداشته، عرض کردم آقا اجازه بدهید من بردارم فرمود. نه من باید بردارم ولی بیا با هم برویم. معلی گفت: آمدیم تا رسیدیم به سایه بان بنی ساعده. دیدم عده‌ای در خواب هستند برای هر کدام از آن‌ها یک یا دو نان زیر لباس شان پنهان کرد. عرض کردم آقا فدایت شوم این‌ها شیعه هستند؟ فرمود اگر شیعه بودند هر چه داشتیم با آن‌ها می‌خوردیم؛ حتى نمک را هم با هم تقسیم می‌کردیم.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

جهاد تبیین جهاد تبیین
۱۰ %
سعید صلح میرزایی
۱۵۰,۰۰۰
۱۳۵,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها