دعوا سر اولویت است

دعوا سر اولویت است

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
رده سنی:
عمومی
قالب:
یادداشت
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۳۶
وزن:
۱۳۳ گرم
شابک:
9786009479047

معرفی کتاب

کتاب «دعوا سر اولویت است» نوشته سیدعلی اصغر علوی از جمله آثار عاشورایی زیر خیمه حسین است که در واقع درس هایی است که این استاد از حادثه عاشورا برداشته نموده اند. در این کتاب ایشان با مرور حوادث مرتبط با واقعه کربلا تلاش داشته اند نشان دهند سعادتمندان این امتحان بزرگ کسانی بودند که در تشخیص اولویت ها درست عمل کردند و فهمیدند در هنگام یاری خواستن امام زمان همه امور از زن و زندگی و موقعیت اجتماعی به کنار گذاشته می شوند و وظیفه اصلی انسان حمایت از ولی زمانه است. از سوی دیگر زمانی که به عمرسعد و دیگر افراد شکست خورده در این آزمون دقت می کنیم متوجه می شویم که همه آن ها چیزی را بر امام خود ترجیح دادند و به خاطر هوای نفس یا عدم بصیرت در تشخیص اولویت اصلی دچار اشتباه گشته‌اند.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

طرماح، کسی که باید مایۀ حسرت و غبطه ما می‌شد ولی امروز خودش حسرت خور و غبطه خور ماجرای کربلاست شد. یکی مثل من و شما همه‌اش هم به خاطر اولویت. حالا او هم مثل ما باید هر شب زانوی غم بغل بگیرد و با حسرت بگوید: «یا لیتنا کنا معکم ....» خدا یک قلب بیشتر به تو نداده دو جا نمی‌شود آن را خرج کرد. خودت هم همین طور دو جا نمی‌شود، اول کجا؟ ... یک زمان دو چیز نمی‌شود. باید انتخاب کنی.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

الی الحبیب الی الحبیب
۱۰ %
سید علی اصغر علوی
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
شماس شامی شماس شامی
۱۰ %
مجید قیصری
۱۳۰,۰۰۰
۱۱۷,۰۰۰ تومان
علی از زبان علی-گالینگور علی از زبان علی-گالینگور
۱۰ %
۲۸۰,۰۰۰
۲۵۲,۰۰۰ تومان
توجیه المسائل کربلا توجیه المسائل کربلا
۲۵ %
سید علی اصغر علوی
۹۵,۰۰۰
۷۱,۲۵۰ تومان
رحمت واسعه رحمت واسعه
۱۰ %
آیت الله بهجت
۲۲۰,۰۰۰
۱۹۸,۰۰۰ تومان
رهنمای طریق رهنمای طریق
۱۰ %
محمدعلی جاودان
۲۲۰,۰۰۰
۱۹۸,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها