شرح آیات قرآن کریم

شرح آیات قرآن کریم

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۷۵,۰۰۰
%۱۰
۶۷,۵۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
یادداشت
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۴۴
وزن:
۱۵۶ گرم
شابک:
9786226947701

معرفی کتاب

استاد محمدعلی جاودان از اساتید بزرگ اخلاق هستند که در سال‌های اخیر شاگردان بسیاری تربیت کرده‌اند و تلاش کرده‌اند با استناد به مشرب وحیانی اسلام و تعالیم متعالی که از سنت و سیره ائمه اطهار به دست آورده‌اند مسیر را به همگی نشان دهند. شاگردان این استاد اکنون تصمیم گرفته‌اند یادداشت‌ها و بیانات این استاد بزرگوار را گردآوری کنند و در مجلدهای مختلف به زینت طبع آراسته گردانند. اولین مجلد این مجموعه از دورس با عنوان «شرح آیات قرآن کریم» منتشر گردیده است.

در این کتاب استاد محمدعلی جاودان آیات اخلاقی را شرح و تفصیل داده‌اند. موضوعات بسیار متنوعی در این کتاب مورد تبیین و بررسی قرار گرفته‌اند. تمام کسانی که به دنبال دریافت‌های اخلاقی و فهم مسیر اخلاقی از زندگی هستند می‌توانند با مطالعه این کتاب نگاهی تازه به زندگی پیدا کنند و فهم دقیق‌تری از آیات اخلاقی قرآن داشته باشند و بفهمند که مفاهیم اخلاقی از نگاه قرآن چه قرائتی دارد.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

ایمان و عمل صالح اگر بر آن مداومت ورزیده شود و نظم عمل برقرار بماند حیات طیبه در پی دارد ایمان یعنی چه؟ یعنی اصلا گناه نکنیم. ایمان با گناه سازد! اگر ایمان قبول شده باشد اصلاً اجازه نمی‌دهد شخص گناه کند. لغزش‌ها و گناهان به خاطر عیب و نقص در ایمان است. عمل صالح هم ناشی از ایمان است.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

وحدت اسلامی : واقعیت ها و توهم ها وحدت اسلامی : واقعیت ها و توهم ها
۱۰ %
۱۰,۰۰۰
۹,۰۰۰ تومان
آینه تمام نما آیت الله حائری شیرازی آینه تمام نما آیت الله حائری شیرازی
۱۰ %
۷۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰ تومان
رحمت واسعه رحمت واسعه
۱۰ %
آیت الله بهجت
۲۲۰,۰۰۰
۱۹۸,۰۰۰ تومان
توجیه المسائل کربلا توجیه المسائل کربلا
۲۵ %
سید علی اصغر علوی
۹۵,۰۰۰
۷۱,۲۵۰ تومان
طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن
۱۵ %
سید علی حسینی خامنه ای
۱۲۵,۰۰۰
۱۰۶,۲۵۰ تومان
صراط صفایی حائری صراط صفایی حائری
۱۰ %
علی صفایی حائری
۹۷,۰۰۰
۸۷,۳۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها