بنر پویش صندوق اربعین

کتاب درس های مجید

کتاب درس های مجید

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۶۵,۰۰۰
%۱۰
۵۸,۵۰۰
تومان
موجودی:
فقط 8 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
خاطرات
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۱۲
وزن:
۹۰ گرم
شابک:
9786228119038

معرفی کتاب

مادران شهدا الگویی برای همه

   وقتی حرف از شهدا به میان می آید مادران شهدا از جایگاه خاصی برخوردارند ، اگر نبود آن مهر مادری و تربیت در دامن او چگونه این شهدا پرورش می یافتند، به همین خاطر است که در کلام امامین انقلاب مادران شهدا جایگاهی خاص را دارا هستند. یکی از شهدای دفاع مقدس شهید مجید سیفی است که در کتاب درس های مجید روایتی از زندگی مادر بزرگوار این شهید همدانی را می خوانیم.

" آن روزی که مجید به دنیا آمد. امیدوار بودم تا آخر عمرم، یکبار در موقعیت خطرناکی او را نبینم. هر مادری همین آرزو را برای بچه هایش دارد . مثلا همین جا توی خانه هم که شده ، روزمان را شب کنیم و به کار کسی کار نداشته باشیم؛ کسی هم به کار ما کاری نداشته باشد . بهترین حالت زندگی وقتی است که بچه ی آدم هیچ وقت بالا و پایین نشود . آن هم پسر اول ، که جان هر زن است. واقعا کاری هم به بیرون نداشتم و هراز گاهی از حرف های علی و مجید می فهمیدم کار حکومت پهلوی دارد تمام می شود و طرفداران امام پیروز شده اند . کی فکرش را می کرد با این بگیر و ببند و بُکُش، کار به جایی برسد که حالا یک تیپ زرهی با کلی تانک و راننده ی ایرانی ، از کرمانشاه به سمت تهران راه بیفتند تا هم وطن های خودشان را قتل عام کنند ؛ مردم ایران را ." آنچه خواندید قسمتی بود از آنچه در این کتاب بیان شده است.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

سیاحت غرب سیاحت غرب
۱۰ %
محمدحسن آقانجفی قوچانی
۷۵,۰۰۰
۶۷,۵۰۰ تومان
انتظار صفایی حائری انتظار صفایی حائری
۱۰ %
علی صفایی حائری
۱۱۰,۰۰۰
۹۹,۰۰۰ تومان
بازگشت بازگشت
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
اعتقاد ما شهید صدر اعتقاد ما شهید صدر
۱۰ %
آیت الله محمدباقر صدر
۵۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰ تومان
امام مهدی موجود موعود امام مهدی موجود موعود
۱۰ %
عبدالله جوادی آملی
۳۵,۰۰۰
۳۱,۵۰۰ تومان
شنود شنود
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۴۰,۰۰۰
۳۶,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها