جشن باغ صدری

جشن باغ صدری

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۲۵,۰۰۰
%۱۰
۲۲,۵۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۷۵
وزن:
۹۴ گرم
شابک:
9786006889610

معرفی کتاب

کتاب «جشن باغ صدری» نوشته سیده عذرا موسوی مجموعه داستانی با محوریت انقلاب اسلامی است. سیده عذرا موسوی که چندین اثری داستان برای مخاطب کودک و بزرگسال نوشته در این کتاب تلاش کرده با نوشتن داستان‌هایی که در جریان هرکدامشان پیچش‌های ماجرایی تامل برانگیز و جذابی رخ می‌دهد مخاطب را با سبک جدیدی از داستان انقلاب آشنا گرداند. داستان‌هایی که به سراغ لایه‌های پنهانی از زندگی مردم رفته و نشان می‌دهد وقایع دوران انقلاب بر زندگی انسان‌های عادی تاثیر گذاشت و آن‌ها در برابر این خروش تغییر و تحولات چه واکنشی از خود نشان دادند. به عنوان نمونه در داستان اول «یک بررسی موشکافانه» در نگاه اول تصور می‌شود این قصه شبیه یک ماجرای کارآگاهی معمولی است که پلیس باید معمای قتل را حل کند اما همین که ماجرا پیش می‌رود و لایه‌های پنهان از شخصیت افراد هویدا می‌شود ارتباط زندگی این افراد و حوادث انقلاب روشن می‌گردد.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

وحید دور لندروری که جلوی در پارک شده بود، چرخید. خودش را توی آینه‌ی ماشین برانداز کرد و زبان درآورد با نوک پا ضربه‌ای به گلگیر جلو زد و گفت:« مثل این که مهمان از ما بهتران دارید مجتبی به گمانم شاه اردن تصمیم گرفته به مناسبت جشنهای ۲۵۰۰ ساله توی خانه ی شما اتراق کند.» مجتبی با مشت به زاپاسی که روی کاپوت جا خوش کرده بود کوبید و گفت: «از ما بهتران؟ ما فقط یک از ما بهتران داریم که آن هم عمویم است ولی اینجا چه میکند؟ الآن چند سال است که توی تهران زندگی می‌کند و خیلی وقت است که خبری از ما نمی‌گیرد.»

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

گلبرگ زندگی (جلد 2) گلبرگ زندگی (جلد 2)
۱۰ %
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
زندگی به طعم عسل زندگی به طعم عسل
حمیدرضا مهدوی‌ ارفع
۱۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰ تومان
سبک زندگی زنان سبک زندگی زنان
۱۰ %
امیرحسین بانکی پور فرد
۳۰,۰۰۰
۲۷,۰۰۰ تومان
از نو با تو - جلد 4 از نو با تو - جلد 4
۱۰ %
محسن عباسی ولدی
۶۵,۰۰۰
۵۸,۵۰۰ تومان
پرنیان پرنیان
۱۰ %
محمدرضا خانی
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
قدرت و شکوه زن قدرت و شکوه زن
۱۰ %
علیرضا پناهیان
۵۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها