بنر پویش صندوق اربعین

تطهیر با جاری قرآن (جلد دوم: تفسیر سوره بقره)

تطهیر با جاری قرآن (جلد دوم: تفسیر سوره بقره)

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۱۴۵,۰۰۰
%۱۰
۱۳۰,۵۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
-
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۵۱۴
وزن:
۶۸۲ گرم
شابک:
9789647803885

معرفی کتاب

شست و شوی جان و دل با قرآن

   کتاب تطهیر با جاری قرآن مجموعه ای ارزشمند با تبیین مفاهیم و اصول قرآنی، به خوانندگان کمک می کند تا درک عمیق تری از معانی قرآن پیدا کنند و روشنایی هدایت قرآنی را در زندگی خود تجربه کنند. در تفسیر سوره بقره، استاد علی صفایی به روش خاص خود در برداشت از قرآن پرداخته و این سوره را به عنوان سند هدایت برای متقین و سوره تشریع احکام معرفی می‌کند. او بیان می‌کند که تشریع و تقوا با هم گره می‌خورد و هدایت به تشریع و احکام، در حوزه تقوا شکل می‌گیرد؛ زیرا متقى در مقام عمل است و در جست‌وجوی ادب و حکم حضور دارد.کتاب تطهیر با جاری قرآن تفسیر سوره بقره علی صفایی حائری از مجموعه سه جلدی تفسیر سوره بقره که در انتشارات لیله القدر به چاپ رسیده است با روش خاص مطرح‌شده در کتاب به نحوه برداشت از قرآن پرداخته است.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:"در سوره ی بقره بعد از هدایت کتاب و هدایت تقوا به مفلح و کافر و منافق می پردازد و از سه تیپ با «شخصیت بالنده» و با «شخصیت متحجر و بسته» و «بی شخصیت و بی هویت» خصوصیات و تصویرهایی می آورد و سپس به عبودیت دعوت می کند و آن گاه به داستان خلقت و خلقت انسان روی می آورد... آن گاه به تشریع در زمینه ی عبادات و معاملات و احکام می پردازد و در لابلای تصویرهایی تاریخی، این تشریعات را با توجه به شرایط و تحول مطرح می نماید و در آخر سوره با نفی هرگونه التقاط و نؤمن ببعض و نکفر ببعض، با دعای معراجیه به پایان می برد."

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

روابط متکامل زن و مرد روابط متکامل زن و مرد
۱۰ %
علی صفایی حائری
۶۳,۰۰۰
۵۶,۷۰۰ تومان
غدیر صفایی حائری غدیر صفایی حائری
۱۰ %
علی صفایی حائری
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
حرکت حرکت
۱۰ %
علی صفایی حائری
۱۱۵,۰۰۰
۱۰۳,۵۰۰ تومان
اخبات - صفایی حائری اخبات - صفایی حائری
۱۰ %
علی صفایی حائری
۷۳,۰۰۰
۶۵,۷۰۰ تومان
نامه های بلوغ نامه های بلوغ
۱۰ %
علی صفایی حائری
۱۳۵,۰۰۰
۱۲۱,۵۰۰ تومان
تو می آیی تو می آیی
۱۰ %
علی صفایی حائری
۶۵,۰۰۰
۵۸,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها