بنر پویش صندوق اربعین

تربیت اسلامی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب ۴ (برنامه‌های تربیتی)

تربیت اسلامی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب ۴ (برنامه‌های تربیتی)

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۴۵,۰۰۰
%۱۰
۴۰,۵۰۰
تومان
موجودی:
فقط 8 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
تحقیق
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۷۲
وزن:
۱۴۵ گرم
شابک:
9786222851446

معرفی کتاب

در کتاب تربیت اسلامی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب 4(برنامه های تربیتی) مجموعه بیانات مقام معظم رهبری در حیطه برنامه‌هایی که تاثیر به‌سزایی در مساله تربیت دارند، گردآوری شده‌اند. در بخش ابتدایی کتاب رهبر انقلاب به قالب‌هایی اشاره دارند که در چارچوب آن‌ها می‌توان نکات تربیتی را به جامعه آموخت. ساحت‌های هنری همچون فیلم، شعر و داستان یا ساحت‌های رسانه‌ای همچون فضای مجازی و بنگاه‌های خبری از جمله کانال‌هایی هستند که می‌توان محتوای تربیتی مدنظر خود را در این قالب‌ها ریخت و با تاثیر عمیق‌تر و فراگیرتر به مردم منتقل نمود. در بخش بعدی موضوع مهم‌تری از خلال مباحث آیت الله خامنه‌ای استخراج و تنظیم شده است. پاسخ به این سوال که چه محتوایی می‌تواند در تربیت اسلامی و صحیح یک جامعه نقش ایفا کند؟ از جمله این امور می‌توان به انتقال آموزه‌های قرآن و سیره اهل بیت (علیهم السلام) اشاره کرد. همچنین موضوع مهدویت، تاریخ ایران و اسلام و زندگینامه دانشمندان و شهدا از جمله محتواهایی هستند که باعث تربیت و رشد افراد یک جامعه می‌شوند.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

جوانان پاکدل انقلابی ما این رابطه را روزبه روز با قرآن بیشتر کنید؛ در خانواده‌ها عطر قرآن را در فضا منتشر کنید؛ قرآن را بخوانید و بخوانید. در قرآن تدبر کنید. دشمن نمی‌خواهد مسلمانان آیات قرآن را مثل علم در دست بگیرند؛ چون قرآن تکلیف‌ها را معین کرده است؛ تکلیف مسلمانان را تکلیف جهاد را تکلیف زندگی اسلامی و مرگ اسلامی را ما باید رابطه مان را با قرآن روزبه روز مستحکم‌تر کنیم. در خانه‌ها قرآن بخوانید. حتی در هنگام بیکاری چنانچه مختصر فراغتی پیدا میک‌نید خودتان را به قرآن مشغول کنید. هر روز مقداری قرآن بخوانید و آن را فرا بگیرید. این روش‌های تجویدی را فرا بگیرید. قرآن یک دریای عمیق و یک بحر واسع است و نهایتی ندارد. هرچه پیش بروید - چه در سطح قرآن چه در اعماق آن - همچنان امکان سیر و پیشرفت و حرکت وجود دارد.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

365 راه برای پرورش فرزندانی فوق العاده 365 راه برای پرورش فرزندانی فوق العاده
۱۰ %
شیلا الیسون - لاله مهدی نژاد - باربارا دی آن بارنت
۱۹۸,۰۰۰
۱۷۸,۲۰۰ تومان
آنجا که خانه ام نیست آنجا که خانه ام نیست
۱۰ %
محمدرضا سرشار
۲۶,۰۰۰
۲۳,۴۰۰ تومان
من دیگر ما (جلد سوم) من دیگر ما (جلد سوم)
۱۰ %
محسن عباسی ولدی
۹۶,۰۰۰
۸۶,۴۰۰ تومان
فرودگاه فرشتگان 2 فرودگاه فرشتگان 2
۱۰ %
۱۳۵,۰۰۰
۱۲۱,۵۰۰ تومان
ریحانه بهشتی ریحانه بهشتی
۱۰ %
سیما میخبر
۱۲۰,۰۰۰
۱۰۸,۰۰۰ تومان
من دیگر ما (جلد ششم) من دیگر ما (جلد ششم)
۱۰ %
محسن عباسی ولدی
۱۱۳,۰۰۰
۱۰۱,۷۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها