بنر پویش صندوق اربعین

به سوی بی نهایت

به سوی بی نهایت

4.2

معارف عمیق اسلامی با رویکرد کاربردی، عقلی و بیانی روان برای جوانان

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۱۵۷,۰۰۰
%۱۰
۱۴۱,۳۰۰
تومان
موجودی:
فقط 4 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
یادداشت
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۳۸۴
وزن:
۳۳۶ گرم
شابک:
9786227281040

معرفی کتاب

کتاب «به سوی بی‌نهایت» یک اثر اعتقادی و دینی برای جوانانی است که دوست دارند با منطقی ساده و همه‌فهم با مبانی دین مبین اسلام آشنا گردند. مطالعه قرآن کریم و رجوع به سنت رسول مکرم نشان می‌دهد اسلام از اینکه با ترازوی عقل و منطق سنجیده شود هراسی ندارد و با بیان وحیانی خود اثبات نموده هرآنچه در این برنامه آمده با فطرت پاک انسانی انطباق دارد. در باور اسلام اعتقاد به پروردگاری قادر، عالم و عادل وجود دارد که تمام امور از او سرچشمه می‌گیرد و عالم هستی لبریز معرفت و رحمت او است. کمال انسان نیز در مسیر رشد معنوی و بازگشت به مبدئی است که حرکت را از آن آغاز کرده است. آگاهی پیدا کردن از معارف جهان بالا و شناخت مسیر مستلزم باور به رسولان و آیینی است که از جانب پروردگار متعال آورده‌اند. انسان برای اینکه بداند پیمودن این مسیر برای نجات و سعادتش ضرورری است و مبانی شریعت اصولی یقینی و مبرهن هستند به یک سلسله اندیشه‌ورزی و تعمقات نیاز دارد. کتاب پیش‌رو به شما کمک می‌کند از ادله و مستندات اعتقادی دین آگاه شوید و اولین گام‌های برای تفکر در ساحت اصول دین بردارید.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

تفکر در مراتب نفس انسان و چگونگی سیر انسان در آن از مهم‌ترین کلیدها برای فهم بسیاری از معارف الهی است. گرچه ما به همه وجود خود احاطه داریم ولی گاهی از خود نیز غافل می‌شویم و برای آگاه شدن از درون خود باید کمی به خود توجه نماییم. به این مثال توجه نمایید گاهی گرسنه‌ایم و با حس باطن گرسنگی را وجدان می‌کنیم ولی وقتی غرق صحبت کردن با دیگری می‌شویم گرسنگی را فراموش می‌کنیم گرسنگی ما از بین نمی‌رود و از ما خارج نمی‌گردد ولی ما در آن حال به آن آگاهی و توجه کامل نداریم. در همین حال اگر کسی بپرسد: آیا گرسنه‌ای؟ برای پاسخ دادن باید یک لحظه ارتباط با بیرون را قطع کنیم و به درون خود التفات کنیم و ببینیم آیا احساس گرسنگی داریم یا خیر و با یک توجه به درون جواب این مسئله را به دست خواهیم آورد.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

نگاهی به رابطه عبد و مولا نگاهی به رابطه عبد و مولا
۱۰ %
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
وحدت اسلامی : واقعیت ها و توهم ها وحدت اسلامی : واقعیت ها و توهم ها
۱۰ %
۱۰,۰۰۰
۹,۰۰۰ تومان
الی الحبیب الی الحبیب
۱۰ %
سید علی اصغر علوی
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
علی از زبان علی-گالینگور علی از زبان علی-گالینگور
۱۰ %
۲۸۰,۰۰۰
۲۵۲,۰۰۰ تومان
رحمت واسعه رحمت واسعه
۱۰ %
آیت الله بهجت
۲۲۰,۰۰۰
۱۹۸,۰۰۰ تومان
برای مهمانی خدا آماده شویم برای مهمانی خدا آماده شویم
۱۰ %
۲۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها