بنر پویش صندوق اربعین

بدانید من فاطمه هستم

بدانید من فاطمه هستم

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۲۱۰,۰۰۰
%۱۰
۱۸۹,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 5 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
تحقیق
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۳۶۶
وزن:
۴۰۰ گرم
شابک:
9789649738116

معرفی کتاب

کتاب «بدانید من فاطمه هستم» منتشر شده توسط انتشارات جمکران اثری پیرامون زندگی دخت ختم المرسلین، سرور بانوان دو عالم حضرت زهرا (سلام الله علیها) است. این اثر به ساحت‌های مختلف زندگی ایشان پرداخته و با نظر به روایات و اسناد معتبر تلاش در نزدیک شدن و آشنایی بیشتر با سر مستور الهی دارد. این اثر در سیزده گفتار بخش بندی شده است و در هر قسمت ساحت منحصر به فردی از زندگی این بانو مورد بررسی قرار گرفته است. در این کتاب شما با سبک زندگی شخصی، عبادی، خانوادگی و اجتماعی حضرت آشنا می‌گردید. در مورد جایگاه ایشان در دنیا و آخرت روایات ارزشمندی روایت شده است، مساله فدک و اینکه چگونه به حضرت زهرا (سلام الله علیها) رسید و در زمان رحلت حضرت رسول غصب شد به شکل کامل بحث گردیده است. سوره‌ها و آیاتی که در رثای ایشان آمده به همراه شان نزول ذکر گشته، کراماتی که از ایشان صادر شده، شرح خطبه فدکیه و تحلیل و بررسی مهم‌ترین حرکت سیاسی ایشان که دفاع از اول مظلوم عالم حضرت علی (علیه السلام) که مقام امامت و وصایت ایشان غصب گردید در این اثر مفصل با منابع اهل سنت بحث شده است.

درا دامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

اگر تو بگویی اصل شجره طوبا در کدام منزل از بهشت است جواب این است که محیى الدین در فتوحات و شیخ ابن ابی منصور در رساله خود گفته‌اند: اصل شجره طوبی در منزل علی بن ابی طالب است؛ به سبب اینکه شجره طوبا حجاب مظهر نور فاطمه زهرا است. پس هیچ یک از هشت در بهشت و نه خانه‌ای و نه مکانی به آن درجه نیست مگر اینکه در آن شاخه‌ای از شجره طوباست که غالب مردم نمی‌دانند اصل آن در کجاست... و تمامیت این نعمت نیست مگر به جهت اینکه سر هر نعمتی که در بهشت است و هر نصیبی که در آن به اولیا می رسد، متفرع از نور فاطمه است.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

شرحی بر خطبه فدکیه آیت الله میرباقری شرحی بر خطبه فدکیه آیت الله میرباقری
۱۰ %
۵۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰ تومان
فاطمه الزهراء ، اهداف، مواضع و دستاوردها فاطمه الزهراء ، اهداف، مواضع و دستاوردها
۱۰ %
۷۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰ تومان
مقام لیله القدری حضرت فاطمه سلام الله علیها مقام لیله القدری حضرت فاطمه سلام الله علیها
۱۰ %
۷۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰ تومان
ریحانه خدا (جلد چهارم: واژه های خیس) ریحانه خدا (جلد چهارم: واژه های خیس)
۱۰ %
۷۶,۰۰۰
۶۸,۴۰۰ تومان
فاطمه علی است فاطمه علی است
۱۰ %
علی قهرمانی
۸۰,۰۰۰
۷۲,۰۰۰ تومان
فدک در تاریخ فدک در تاریخ
۱۰ %
آیت الله محمدباقر صدر
۵۵,۰۰۰
۴۹,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها