این بهشت آن بهشت (خاطراتی کوتاه از سیره و سبک زندگی آیت الله بهجت)

این بهشت آن بهشت (خاطراتی کوتاه از سیره و سبک زندگی آیت الله بهجت)

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۱۵,۰۰۰
%۱۰
۱۳,۵۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
خاطرات
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۹۶
وزن:
۹۳ گرم
شابک:
9789649694276

معرفی کتاب

سالها پیش آیت الله بهجت فرموده بودند که:«مراجعه به تراجم علمای سلف به منزلۀ مراجعه به کتاب های معتبر اخلاقی است.» و اینک موسسه فرهنگی هنری البهجة، به طراحی مجموعه‌ای ارزشمند پرداخته‌است که راهی روشن برای تذهیب و ترقی نفس خواهد بود.

سبک داستان‌های کوتاه این دوره پنج جلدی بازنویسی جذاب از خاطرات ایشان است که معرف مردی روشن ضمیر و مصداق حقیقی آیه «کُونُوا دُعٰاةَ النّٰاسِ بِغَیْرِ اَلْسِنَتِکُمْ؛ با رفتار خود، دعوت کننده [به سوی دین] باشید.» است.

این اثر با تلاش موسسه فرهنگی هنری البهجه در جمع‌آوری و تدوین و دسته‌بندی مصاحبه‌هایی از اطرافیان ایشان و سخنانی در زمان حیاتشان، نگاشته شده‌است.

مثلا در قسمتی از نخستین کتاب این مجموعه با نام«این بهشت و آن بهشت» می‌خوانیم:

((گفت: «من در آمریکا زندگی می کنم. چهل وپنج کشور دنیا را دیده ام. شمال هم رفته ام و گیلان شما را دیده ام. جای قشنگی است. در دنیا جایی به این زیبایی ندیده ام؛ مثل بهشت است. شما جای به آن قشنگی را ول کرده اید آمده اید اینجا؟»

آقا گفت: «ما آن بهشت را با این بهشت عوض کرده ایم».))

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

العبد (آیت الله بهجت) العبد (آیت الله بهجت)
۱۰ %
هیأت تحریریه موسسه فرهنگی مطالعاتی شمس الشموس
۱۹۳,۰۰۰
۱۷۳,۷۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها