بنر پویش صندوق اربعین

این آمدن نبود

این آمدن نبود

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۵۲,۰۰۰
%۱۰
۴۶,۸۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
خاطرات
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۲۰۸
وزن:
۱۸۴ گرم
شابک:
9786227812145

معرفی کتاب

قهرمانان نزدیک

   زندگی نامه ها خصوصا وقتی زندگی نامه افرادی موفق و موثر باشد برای هرکس درس هایی دارد که می تواند دنیا و آخرت شخص خواننده را به سمت و سوی بهتری سوق دهد، قهرمانان ایران کم نیستند اما نزدیک ترین آن ها به ما شهدایی هستند که جان خود را برای اسلام، وطن، آرمان های انقلاب اسلامی و مردم ایران فدا کردند.

خواندن زندگی نامه شهدا ما را با سبک و سیاق زندگی افرادی آشنا می کند که برای رسیدن به هدفی والا از مهم ترین و بهترین دارایی خودشان یعنی جان خود گذشتند. مطمئنا جمع آوری، تدوین و نگارش روایات و خاطرات شهدا کار آسانی نیست، ولی نتیجه شیرین آن برای نویسنده و هر آن کس که در تهیه این نوع کتاب ها دخیل هستند به همه سختی های که در مسیر نوشتن این نوع کتاب ها وجود دارد می ارزد.

در کتاب، این آمدن نبود با زندگی نامه شهید علیرضا خلوص دهقانپور فرمانده گردان سلمان لشکر قدس گیلان یکی از قهرمانان هم عصر خود آشنا می شویم ، در قسمتی از این کتاب آمده است : "علیرضا هر وقت از منطقه بر می گشت برای پسر بچه ها پوکه فشنگ، ضامن نارنجک و آهن پاره های یادگاری جنگ سوغات می آورد. دوست داشت بچه ها جنس زمخت جنگ را از نزدیک لمس کنند . یکی از پسرهای مکرم خانم، علی پسر 8 ساله ای بود که چندبار بهش سفارش کرده بود این دفعه که از جبهه برمی گردد برایش پوکه بیاورد تا به دوستانش نشان بدهد. "

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

هنر اهل بیت هنر اهل بیت
۱۰ %
سید حسن منتظرین
۲۷۰,۰۰۰
۲۴۳,۰۰۰ تومان
شاهرخ شاهرخ
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
مسافر کربلا مسافر کربلا
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۳۵,۰۰۰
۳۱,۵۰۰ تومان
خداحافظ سالار خداحافظ سالار
۱۰ %
حمید حسام
۱۶۰,۰۰۰
۱۴۴,۰۰۰ تومان
مرد رویاها مرد رویاها
۱۰ %
سید مهدی شجاعی
۳۸۰,۰۰۰
۳۴۲,۰۰۰ تومان
گلستان یازدهم گلستان یازدهم
۱۰ %
بهناز ضرابی زاده
۱۷۵,۰۰۰
۱۵۷,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها