نویسندگی خلاق به زبان ساده

نویسندگی خلاق به زبان ساده

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۲۴۵,۰۰۰
%۱۰
۲۲۰,۵۰۰
تومان
موجودی:
فقط 2 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
آموزشی
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
پالتویی کوچک
صفحات:
۶۱۶
وزن:
۱۶۸ گرم
شابک:
9786000350284

معرفی کتاب

کتاب «نویسندگی خلاق به زبان ساده» سومین اثر از مجموعه گام به گام تا داستان نویسی حرفه‌ای است که توسط مگی هاماند استاد شهیر نویسندگی خلاق نگاشته شده و برای اولین در ایران توسط انتشارات عصر داستان منتشر گردید و اکنون به همت انتشارات سوره مهر به تجدید چاپ رسیده است. او در مقدمه اثر خود اشاره می کند که خلاقیت یک هدیه الهی است که در وجود تمام انسان ها وجود دارد و اگر پرورش پیدا کند و از آن مراقبت شود می تواند در نتیجه انسان اثری خلاقانه نیز بنویسند یا بسازد و لذتی عمیق‌تر از زندگی ببرد. او بیان می‌کند همه قصه‌ای برای نوشتن دارند اما از آنجا که فرآیند نوشتن امری دشوار و مشکل است افراد معدودی موفق می‌شوند این قصه را به رشته تحریر درآورند. همچنین به دلیل اینکه اکثر کلاس های نویسندگی خلاق هم شما را منضبط به قاعده و قانون‌های خشک و بی استثنا می‌کند و این امر با آزمون و دستور پیش می‌برند در واقع نمی‌گذارند تا خلاقیت افراد در فرآیند نوشتن شکوفا گردد. او در این کتاب که به مثابه یک مورد از کارگاه‌های نویسندگی یک ساله‌اش هست بدون محدود کردن نویسنده تنها با راهنمایی کردن آن‌ها در فرآیند خلق و نشان دادن راهکار‌ به آن‌ها کمک می‌کند با مشکلات و اشتباهات کمتری در این مسیر روبرو شوند به انتهای پیش نویس اولیه برسند و مسیری کم سنگلاخ تری را برای نوشتن رمان طی نمایند. با انجام تمرین‌های این کتاب می‌توانید فصل به فصل رشد کنید و به تکمیل اثر خود نزدیک‌تر گردید.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

احتمالاً شما فکر می‌کنید یک اتفاق فقط یک اتفاق است؛ مثلاً اگر اتومبیلی با درخت تصادف ،کند جزئیات دیگری ندارد. مگر نه؟ ولی در حقیقت این طور نیست. اگر کسی تا به حال گزارش‌های شاهدان یک تصادف را خوانده باشد می‌داند که عموما افراد یک واقعهٔ مشخص به طرق مختلف می‌بینند برای شاهدی اتومبیل سفید است و برای دیگری سیاه یک نفر فکر می‌کند راننده دیوانه با آخرین سرعت ممکن در جهت مخالف جاده می‌رانده است و دیگری می‌گوید با سرعت بیست کیلومتر بر ساعت آهسته کنار می‌کشید.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

سواد روایت سواد روایت
۱۰ %
نیما م اشرفی - اچ پورتر ابوت
۲۹۸,۰۰۰
۲۶۸,۲۰۰ تومان
سی و هشت خطای رایج داستان نویسان سی و هشت خطای رایج داستان نویسان
۱۰ %
۱۲۰,۰۰۰
۱۰۸,۰۰۰ تومان
براعت استهلال براعت استهلال
۱۰ %
نادر ابراهیمی
۳۳۵,۰۰۰
۳۰۱,۵۰۰ تومان
الگوهای جهانی داستان الگوهای جهانی داستان
۱۰ %
امی دیر دون - مهکامه ستوده یکتا
۱۱۵,۰۰۰
۱۰۳,۵۰۰ تومان
خودت داستان بنویس خودت داستان بنویس
۱۰ %
سیمون چشایر - حبیب یوسف‌زاده
۹۵,۰۰۰
۸۵,۵۰۰ تومان
هر برند یک قصه است هر برند یک قصه است
۱۰ %
دانلد میلر - رسول بابایی
۱۰۷,۰۰۰
۹۶,۳۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها