مردی که زبان کبوترها را می دانست

مردی که زبان کبوترها را می دانست

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۴۰,۰۰۰
%۱۰
۳۶,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 4 جلد
رده سنی:
زیر 12 سال
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
خشتی
صفحات:
۲۴
وزن:
۱۰۴ گرم
شابک:
9786227629682

معرفی کتاب

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در روزگار ما نه فقط یک فرمانده و یک شهید بزرگ، بلکه الگویی برای چندین نسل از یک جامعه است. جامعه‌ای که نمی‌خواهد در برابر ظلم کودک‌کشان صهیونیست سر خم کند و فرزندان این جامعه، کبوتران سفید آن هستند؛ کودکان معصومی که کتاب حاضر، به زیبایی از علاقۀ آن‌ها به سردار دل‌ها حکایت می‌کند.

کتاب «مردی که زبان کبوترها را می‌دانست» اثری‌ست داستانی در ژانر کودک که روایت‌گر ایثار و شجاعت یک قهرمان است؛ قهرمانی که تا پیش از سال‌های پایانی عمر و شهادت غرورآفرینش، برای خیلی‌ها هنوز ناشناس بود. این داستان مصوّر دربارۀ دختربچۀ دل‌پاک و خو‌ش‌قلبی‌ست به نام زینب. او یکی از بیست هزار نفر مرد و زن و کودک بی‌گناهی‌ست که در حملۀ جنایت‌کاران داعشی به عراق، در شهر آمرلی و در حومۀ جنوبی استان کرکوک این کشور، تحت محاصرۀ کامل تروریست‌ها قرار داشت. «نازنین صابری بهداد» به کمک تصویرگری‌های زیبای «لیلا حیدری» داستان شکست این محاصرۀ سه ماهه را به دست قهرمان ایرانی، شهید حاج قاسم سلیمانی روایت می‌کند که با مبارزۀ شبانه‌روزی و فداکاری‌های مردان دلیر سپاه اسلام، موفق به نجات زینب و مردم شهرش از دست نیروهای داعشی شدند. این کتاب جزو «مجموعۀ سه‌ جلدی کودک و حاج قاسم» است که داستان‌هایی با محوریت ایثارهای این شهید اسلام، برای کودکان روایت می‌کند.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

زیرزمین بازی (داستان‌های شکرخدا) زیرزمین بازی (داستان‌های شکرخدا)
۱۰ %
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
پانچلو    تو برای من عزیزترینی پانچلو    تو برای من عزیزترینی
۱۰ %
مکس لوکیدو - لیلا کاشانی وحید
۵۵,۰۰۰
۴۹,۵۰۰ تومان
اولین قصه های قرآن من اولین قصه های قرآن من
۱۰ %
ثانی اثنین خان
۷۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰ تومان
قصه های من و بابام (جلد سوم) قصه های من و بابام (جلد سوم)
۱۰ %
اریش ازر - ایرج جهانشاهی
۱۳۵,۰۰۰
۱۲۱,۵۰۰ تومان
محمد مثل گل بود محمد مثل گل بود
۱۰ %
غلامرضا حیدری ابهری
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها