سبک شخصی در رمان

سبک شخصی در رمان

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۸۵,۰۰۰
%۱۰
۷۶,۵۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
آموزشی
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
پالتویی کوچک
صفحات:
۱۸۲
وزن:
۱۰۶ گرم
شابک:
9786000350314

معرفی کتاب

کتاب «سبک شخصی در رمان» ششمین جلد از مجموعه گام به گام تا داستان نویسی حرفه‌ای نوشته ریچارد گودمن و فیلیپ ک.جیسون است. این اثر با ترجمه حبیب یوسف زاده اولین بار توسط نشر عصر داستان چاپ و اکنون به همت انتشارات سوره مهر تجدید چاپ گردیده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک اثر ماندگار و خوب در این است که نویسنده بتواند اثری با اصالت و خصوصیات مخصوص خود بنویسد. خوانندگان همواره در یک اثر داستانی به دنبال نوآوری در موضوع و شیوه داستان گویی هستند. تکرار یا تقلید از نویسندگان دیگر از جمله چیزهایی است که باعث می‌شود بسیاری خوانندگان دلسرد شده و اثر را پس بزنند. گرچه رسیدن به سبک شخصی که منحصر به شما باشد و خواننده بدون خواندن عنوان نیز بتواند حدس بزند این متن متعلق به شما است کاری زمان‌بر و حاصل نوشتن چندین ساله است. در این اثر به شما کمک می‌کند تا اجزای داستان را بهتر بشناسید و در ضمن نوشتن با استفاده از تکنیک‌های ذکر شده از خطاهای مرسوم در میان نویسندگان تازه کار اجتناب کنید و با سرعت بیشتری به سراغ این بروید که سبک خاص خودتان در داستان گویی را خلق کنید. در انتهای هر فصل به شما تمرین‌هایی محول گشته که انجام آن‌ها به شما کمک خواهد کرد تا مباحث کتاب را در وجودتان نهادینه کنید و ثمره عملی آن را در جریان نویسندگی خود بهتر درک کنید.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

فرض کنید روایت شما در دو جهت حرکت کند: یکی رو به جلو، برای افشای رویدادها در صحنه‌هایی که قرار است شخصیت‌ها تجربه کنند. از دید این شخصیت‌ها آینده ناشناخته است. چنانکه در داستان ادیپ پادشاه یا برخی داستان‌های جنایی شاهد آن بوده‌ایم. در برخی موارد مخاطب می‌داند که چه چیزی قرار است اتفاق بیفتد؛ اما شخصیت‌های داستان بی‌خبرند. بنابراین بخشی از جذابیت داستان و تنش دراماتیک ناشی از این است که شخصیت‌ها چه موقع به واقعیت پی خواهند برد.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

عادت روزانه نوشتن عادت روزانه نوشتن
۱۰ %
مارگرت گراتی - مرجان مهدی‌پور
۶۵,۰۰۰
۵۸,۵۰۰ تومان
نویسندگی خلاق به زبان ساده نویسندگی خلاق به زبان ساده
۱۰ %
مگی هاماند - مسعود ملک‌یاری
۲۴۵,۰۰۰
۲۲۰,۵۰۰ تومان
لوازم نویسندگی لوازم نویسندگی
۱۰ %
نادر ابراهیمی
۳۳۵,۰۰۰
۳۰۱,۵۰۰ تومان
خودت داستان بنویس خودت داستان بنویس
۱۰ %
سیمون چشایر - حبیب یوسف‌زاده
۹۵,۰۰۰
۸۵,۵۰۰ تومان
سواد روایت سواد روایت
۱۰ %
نیما م اشرفی - اچ پورتر ابوت
۲۹۸,۰۰۰
۲۶۸,۲۰۰ تومان
تکنیک های نویسندگان بزرگ تکنیک های نویسندگان بزرگ
۱۰ %
جف دایر - عباس پژمان
۴۰,۰۰۰
۳۶,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها