دایره المعارف مصور کتاب های تاریخ ساز

دایره المعارف مصور کتاب های تاریخ ساز

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱۰
۱,۸۰۰,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 5 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
تحقیق
نوع جلد:
گالینگور
قطع کتاب:
رحلی
صفحات:
۲۵۶
وزن:
۱۳۹۲ گرم
شابک:
9786008269823

معرفی کتاب

کتاب «دایره المعارف مصور کتاب‌های تاریخ‌ساز» روایتی از مهم‌ترین آثار مکتوبی است که در طول تاریخ بشریت نوشته شده است. میل ذاتی انسان‌ها به دانش و جاودانگی سبب شده تا کتابت و ثبت اطلاعات قدمتی به قدر تاریخچه حیات بشر داشته باشد. از اولین تصاویر و نوشته‌ها که بر روی ابتدایی‌ترین کاغذهای پاپیروسی، استخوان حیوانات و طومارهای چرمی نوشته شده تا به امروز که کتاب‌های دیجیتال بر روی موبایل قابل مشاهده هستند، این علاقه و سنت دوام یافته است. در این میان همواره اولین‌هایی نیز وجود داشته که باعث تحول عظیمی در صنعت کتابت و چاپ شده‌اند و تاثیری بر سده‌های پسین گذاشته‌اند. به عنوان نمونه اولین کتاب‌هایی که با دستگاه چاپ گوتنبرگ تولید شدند جهان کتاب‌ها را به قبل و بعد از خود تقسیم نمودند و در حقیقت این اختراع کتاب را به یک کالای عمومی و در دسترس تبدیل ساخت و در نتیجه تولید و توزیع سریع و فراوان کتاب سبب شد تا تغییرات اجتماعی فرهنگی بسیاری در جوامع رخ بدهد. همچنین برخی کتاب‌ها که به اکتشافات بزرگ علمی می‌پرداختند یا داستانی پیشرو می‌گفتند یا در عرصه تصویرسازی یا صفحه‌آرایی تغییر مهمی ایجاد کردند از جمله کتب تاریخ سازی هستند که در این کتاب به آن‌ها می‌پردازند.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

«شازده کوچولو» مثالی نادر از کتاب کودکان است که قلب بزرگسالان را هم به دست آورده و بیش از ۷۰ سال پس از اولین انتشارش هنوز در سراسر جهان پرفروش است. این کتاب اولین بار در سال ۱۹۴۳ به دو زبان فرانسه و انگلیسی انتشار یافت ولی از آن زمان به بیش از ۲۵۰ زبان و لهجه ترجمه شده و بنا به تخمین ها ۴۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان آن را خوانده اند. این کتاب داستان یک شاهزاده‌ی کوچولوی تنها را روایت می‌کند که در جستجوی دوستی و درک شدن از یک سیاره‌ی دیگر به زمین آمده است. این داستان تمثیلی است علیه تعصب و کوته نظری و تاکیدی است بر اهمیت تلاش برای رشد معنوی بعضی منتقدان این داستان را حکایتی تمثیلی درباره ی تنهایی انسان در آشفتگیهای ناشی از جنگ تفسیر کرده‌اند. یکی از مهمترین جذابیت‌های «شازده کوچولو» به خاطر تصاویر آبرنگی کشیده شده توسط آنتوان دو سنت اگزوپری در سراسر کتاب است. این تصاویر هم صحنه‌های خاص را توصیف می‌کنند هم توسط راوی برای محک زدن شخصیت‌ها به کار می‌روند و هم به کشف دوباره‌ی کودکی نویسنده کمک می‌کنند. در دست نوشته‌ی اصلی سنت اگزوپری چند تصویر آبرنگی هست که در چاپ اول حذف شده‌اند. این دست نوشته‌ی اصلی تنها نسخه‌ی دست نویس کامل موجود امروزه در موزه و کتابخانه ی مورگان در منهتن نگهداری می‌شود.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

دایره المعارف مصور نویسندگان تاریخ ساز دایره المعارف مصور نویسندگان تاریخ ساز
۱۰ %
۲,۲۵۰,۰۰۰
۲,۰۲۵,۰۰۰ تومان
دایره المعارف مصور امپراتوری چین دایره المعارف مصور امپراتوری چین
۱۰ %
۲,۰۰۰,۰۰۰
۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان
تاریخ مصور ایران باستان (دوره چهار جلدی) تاریخ مصور ایران باستان (دوره چهار جلدی)
۲۵ %
۸,۰۰۰,۰۰۰
۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
دایره المعارف مصور فیلسوفان تاریخ ساز دایره المعارف مصور فیلسوفان تاریخ ساز
۱۰ %
۲,۲۵۰,۰۰۰
۲,۰۲۵,۰۰۰ تومان
دایره المعارف مصور ادیان جهان دایره المعارف مصور ادیان جهان
۱۰ %
۲,۲۵۰,۰۰۰
۲,۰۲۵,۰۰۰ تومان
دایره المعارف مصور ورزش دایره المعارف مصور ورزش
۱۵ %
جمعی از نویسندگان
۱,۰۰۰,۰۰۰
۸۵۰,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها