به توان ایران

به توان ایران

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۷۵,۰۰۰
%۱۰
۶۷,۵۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
تحقیق
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۳۲
وزن:
۱۶۰ گرم
شابک:
9786008441595

معرفی کتاب

امر خیر سنت پسندیده‌ای است که قدمتی طولانی دارد و مربوط به ملت ایران یا دوره معاصر نیست. از روزی که بشر پا بر زمین خاکی گذاشته است زندگی او به گونه‌ای پیش رفته که گاه انسان دیگری به احسان او نیازمند بوده است و در موقعیتی دیگر او نیازمند کمک و یاری دیگران بوده است. یاری رساندن و کمک به همنوع عملی است که نیکو بودنش را هر دین و آیینی تایید می‌نماید و انسان به فطرت خود نیز پسندیده بودنش را درک می‌کند.

محمد صالح طیب نیا و حوریه ربانی اصفهانی در یک کار پژوهشی به سراغ این مساله مهم رفته‌اند و تلاش کرده‌اند با نگاهی آسیب شناسانه این موضوع را تحلیل نمایند. بخش اول کتاب «به توان ایران» به بررسی تاریخی امر خیر و احسان در گذر زمان نظر داشته و نشان می دهد که این عمل چه سابقه طولانی دارد و تمامی رسولان الهی در مکتب خود به آن توصیه کرده‌اند. در بخش دوم به بررسی ساختار موسسات خیریه و چگونگی فرآیند امور خیریه و سازوکار کمک به مستضعفین در سال‌های اخیر در کشور ایران پرداخته است و در بخش سوم راهکارهایی ارائه داده‌اند که بتوان نقص‌ها و مشکلات سازمان‌های خیریه و شیوه توزیع این نیکوکاری‌ها را بهبود و ارتقا داد.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

از دیگر معضلات این حوزه انتظار و توقع مددجویان در خصوص دریافت کمک‌های نقدی و بلاعوض است؛ به گونه‌ای که دریافت مشاوره کمک برای اشتغال یا دیگر خدمات را قبول نداشته و و یا در صورت پیشنهاد کمک به صورت وام از گرفتن آن ناراضی هستند.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

بچه های مسجد بلال بچه های مسجد بلال
۱۰ %
نوید ظریف کریمی
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
سلول های بهاری سلول های بهاری
۱۰ %
بهنام باقری
۱۰۰,۰۰۰
۹۰,۰۰۰ تومان
جهاد امید آفرین جهاد امید آفرین
۱۰ %
سید محمدحسین راجی
۴۰,۰۰۰
۳۶,۰۰۰ تومان
آرزوهای دست ساز آرزوهای دست ساز
۱۵ %
میلاد حبیبی
۶۰,۰۰۰
۵۱,۰۰۰ تومان
جولان جوانمرد جولان جوانمرد
۱۰ %
محمدعلی زمانیان - محمدمهدی رحیمی
۱۲۰,۰۰۰
۱۰۸,۰۰۰ تومان
اصول اقتدار اصول اقتدار
۱۰ %
سید محمدحسین راجی
۴۰,۰۰۰
۳۶,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها