آرزوهای دست ساز

آرزوهای دست ساز

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۶۰,۰۰۰
%۱۵
۵۱,۰۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۵۷
وزن:
۲۳۰ گرم
شابک:
9786226689069

معرفی کتاب

میلاد حبیبی در «آرزوهای دست‌ساز» از رویایی می‌نویسد که یک گروه دانشجو از رشته‌های مختلف آن را رقم می‌زنند؛ آرزوی پیشرفت و ساخت یک شرکت دانش‌بنیان که یکی از آشنا ترین دستاوردهای آن دوربین‌های مداربسته راهنمایی و رانندگی سطح شهر‌های ما است.

این کتاب در مجموعه تاریخ شفاهی با موضوع پیشرفت نوشته‌شده که در نشر راهیار تهیه می‌شود و می‌تواند علاوه بر یادآوری سختی‌ها و صخره‌های این مسیر امواج اراده و امید را در قلب جوانان سرزمینمان به حرکت درآورد.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

((چه تعداد از پیشرفت‌ها و دستاوردهای ملی و جهانی کشورمان را به‌خاطر داریم؟ چند تن از دانشمندان و نخبگان کشورمان را می‌شناسیم؟ آیا تابه‌حال روایتی از شجاعت و پاک‌دستی و خدمات مدیران و مسئولان دل‌سوز و پیش‌ران کشورمان خوانده‌ایم؟ آیا تاکنون تاریخچهٔ صنایع و کارخانجاتمان را مرور کرده‌ایم؟ آیا می‌توانیم تعدادی از کارآفرینان و صنعتگران کشورمان را نام ببریم؟ آیا صاحبان شرکت‌های دانش‌بنیان را می‌شناسیم و سرگذشتشان را شنیده‌ایم؟ پاسخ به این سؤالات تاحدودی نسبت ما با پیشرفت‌ها را روشن می‌کند. نداشتن شناخت و آگاهی ما از آثار، عناصر و وقایعی که برای کشورمان منشأ و مولّد قدرت‌اند، حکایت از وضعی نامطلوب و وخیم دارد؛ وضعی که بیانگر بی‌توجهی ما به شرایط گذشته و جایگاه فعلی کشورمان است.))

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

پرواز پای دماوند پرواز پای دماوند
۱۰ %
محمد حسین علی جان زاده
۱۲۰,۰۰۰
۱۰۸,۰۰۰ تومان
سلول های بهاری سلول های بهاری
۱۰ %
بهنام باقری
۱۰۰,۰۰۰
۹۰,۰۰۰ تومان
به توان ایران به توان ایران
۱۰ %
محمدصالح طیب نیا - حوریه ربانی اصفهانی
۷۵,۰۰۰
۶۷,۵۰۰ تومان
داستان های کودکانه و رنگ آمیزی جلد دوم موشک من داستان های کودکانه و رنگ آمیزی جلد دوم موشک من
۱۰ %
۳۰,۰۰۰
۲۷,۰۰۰ تومان
عملیات احیا عملیات احیا
۱۰ %
محمد حکم آبادی
۱۰۵,۰۰۰
۹۴,۵۰۰ تومان
آبی نفتی آبی نفتی
۱۵ %
مهدی نورمحمدزاده
۱۲۰,۰۰۰
۱۰۲,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها