کتاب ازدواج - جلد اول: تاسیس

کتاب ازدواج - جلد اول: تاسیس

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۷۰,۰۰۰
%۱۰
۱۵۳,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 7 جلد
رده سنی:
جوانان
قالب:
مشاوره
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۴۴۱
وزن:
۳۳۴ گرم
شابک:
9786004411943

معرفی کتاب

دکتر حمید حبشی چندین اثر پیرامون شناخت همسر و زندگی مشترک نگاشته است که «ازدواج: کتاب اول تاسیس» از جمله مهم‌ترین آثار او در این زمینه است. بسیاری از جوانان در آستانه ازدواج با حجم زیادی از سوال و ابهام روبرو هستند که باعث می‌شود برای ورود به این مرحله مهم و اساسی از زندگی دچار اضطراب و واهمه شوند. همین ناآگاهی نسبت به روحیات جنس مخالف و بی اطلاعی از شیوه‌های کسب شناخت از طرف مقابل سبب می‌شود تا دختر و پسر در فرآیند آغازین زندگی نتوانند با فهم دقیق و جامع از ماجرا پیش بروند و گاها پس از چندین ماه یا حتی چندین سال زندگی مشترک با مشکلاتی مواجه شوند که دیگر راهی برای بازگشت و اصلاحشان وجود ندارد. از جمله مهم‌ترین سوالاتی که در این ایام گریبانگیر جوانان می‌شود به این موارد می‌توان اشاره کرد: آیا سن و شرایط کنونی من برای ازدواج کردن مناسب است؟ با چه شیوه و روشی می‌شود همسر ایده‌آل را پیدا کرد؟ برای شناخت دقیق و عمیق از طرف مقابل چه کار باید کرد؟ چطور اطمینان پیدا کنیم که تصمیم غلطی نگرفته‌ایم؟ نویسنده که خود بیش از بیست سال به عنوان مشاور و راهنما در کنار زوجین قرار داشته با دیدی واقع بینانه و بدون شعارزدگی تلاش دارد تا عملی‌ترین راهکارها را در مقابل پای خواننده بگذارد و با بیانی ساده و صریح او راه و چاه‌های مسیری بی‌خطر را به او نشان دهد. این کتاب بی‌آنکه بر ابهام‌ها و سردرگمی‌های شما بیافزاید با تبیین نمودن اکثر موضوعات محتمل شما را برای آغاز نمودن مهم‌ترین بخش زندگی آماده می‌سازد.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

گروهی از جوانان ورود به عرصه ی ازدواج را ضرورت و الزامی احساس می‌کنند که گریزی از آن نیست و برای خارج شدن از وضعیت تجرد و سروسامان دهی به این انتظار فردی و خانوادگی و اجتماعی باید تن به ازدواج داد. صاحبان این انگیزه که نگاهشان نزدیک به آن مثل شایع است که می‌گوید ازدواج شتری است که در خانه ی هر کسی می‌نشیند در سیر سنی انسان ازدواج را اجباری می‌شناسند که گریز از آن تنها با انجام آن ممکن می‌شود لذا ازدواج را تلاشی برای رهایی از این ابهام و بلاتکلیفی تصور می‌کنند و گمان می‌کنند با ازدواج، مقر مشخصی پیدا می‌کنند و به اصطلاح سروسامان پیدا می‌کنند.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

از نو با تو (جلد 1) از نو با تو (جلد 1)
۱۰ %
محسن عباسی ولدی
۶۹,۰۰۰
۶۲,۱۰۰ تومان
سبک زندگی زنان سبک زندگی زنان
۱۰ %
امیرحسین بانکی پور فرد
۳۰,۰۰۰
۲۷,۰۰۰ تومان
حجاب بی حجاب حجاب بی حجاب
۱۰ %
محمدرضا زائری
۱۲۵,۰۰۰
۱۱۲,۵۰۰ تومان
جواهرانه جواهرانه
۱۰ %
نعیمه اسلاملو
۱۴۸,۰۰۰
۱۳۳,۲۰۰ تومان
قدرت و شکوه زن قدرت و شکوه زن
۱۰ %
علیرضا پناهیان
۵۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰ تومان
گل پوش گل پوش
۱۰ %
امیر عباس زاده پهلوان
۳۳,۰۰۰
۲۹,۷۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها