چند لقمه حرف حلال برای خانواده

چند لقمه حرف حلال برای خانواده

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
%۱۰
۱۰۸,۰۰۰
تومان
رده سنی:
زوجین
قالب:
مشاوره
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۱۶۵
وزن:
۱۸۰ گرم
شابک:
9786006722603

معرفی کتاب

کتاب «چند لقمه حرف حلال برای خانواده» پژوهشی توسط نسیم کریمی و حمیده میرزادارانی است که در مورد مسائل زنان و چالش‌هایی است که یک خانواده مسلمان در عصر حاضر با آن‌ها روبرو هستند. تهاجم فرهنگی غرب و بیگانگی با سنت‌های اصیل فرهنگ اسلامی ایرانی سبب شده است که در دنیای امروز بسیاری از زوج‌های جوان و خانواده‌های نورس با مشکلاتی دست و پنجه نرم کنند که در گذشته خبری از آن‌ها نبوده است. افزایش فرهنگ تجمل، اشاعه روابط آزاد و غربی، افزایش تحصیلات جامعه و صنعتی شدن کشور در تغییر روابط زندگی زوجین نیز تاثیر خود را می‌گذارد. نویسندگان این اثر تلاش کرده‌اند با تعمق در مبانی فکری رهبر انقلاب و متفکران غربی برتری ارزش‌های سبک زندگی اسلامی را بر خواننده عیان سازند. دستوراتی که هزار سال پیش دین مبین اسلام برای تحکیم روابط و رشد در بستر خانواده بیان کرده اگر در جامعه امروزی نیز اجرایی گردد سبب خواهد شد تا محبت و عشق در میان اعضای خانواده گسترش یابد و همچنین فرزندانی که در چنین خانواده‌ای رشد می‌یابند بتوانند با اخلاقی صحیح و همراه چهارچوب‌هایی سالم تربیت گردند. مطالعه این کتاب همچنین پوچی تفکرات فمینسیتی و مکتب‌های فکری سکولار پیرامون زنان را هویدا می‌سازد و نشان می‌دهد برخلاف شعاری آزادی و استقلال این روش‌های پاسخگوی نیاز طبیعی زن نبوده بلکه برخلاف خلقت او بنا شده‌اند و باعث به وجود آمدن آسیب‌های روحی و جسمی فراوانی می‌شوند.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

بسیاری از آموزه‌های شیطان پرستی تحت تأثیر عرفان یهودی و آموزه‌های جادوی کابالا شکل گرفته است. آنان زن را عامل شیطان می‌دانند و معتقدند که زن از مایه‌ای پست‌تر از مایه مرد آفریده شده است و در جایگاهی پایین‌تر از جایگاه مرد قرار دارد؛ اما در قرآن و آموزه‌های اسلام آمده است که زن و مرد را از نفس واحده یعنی از یک سرشت آفریده‌ایم و برای زن جایگاه انسانی قائل است و آنچه در اسلام از زن اهمیت دارد شخصیت انسانی زن است. اما در شیطان پرستی صرفاً شخصیت جنسی زن اهمیت دارد و شیطان پرستان از زنان برای تأمین نیازهای جنسی و انجام مراسم و آیین‌های شیطان پرستی برقراری روابط نامشروع و قربانی کردن زنان برای شیطان در مراسم استفاده می‌کنند. اسلام شخصیت زن را تکریم می‌کند و مردان را به رفتاری شایسته و کرامت گونه با زنان سفارش می‌کند.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

گلبرگ زندگی (جلد 3) گلبرگ زندگی (جلد 3)
۱۰ %
۸۵,۰۰۰
۷۶,۵۰۰ تومان
از نو با تو - جلد 2 از نو با تو - جلد 2
۱۰ %
محسن عباسی ولدی
۸۵,۰۰۰
۷۶,۵۰۰ تومان
حجاب بی حجاب حجاب بی حجاب
۱۰ %
محمدرضا زائری
۱۲۵,۰۰۰
۱۱۲,۵۰۰ تومان
سبک زندگی زنان سبک زندگی زنان
۱۰ %
امیرحسین بانکی پور فرد
۳۰,۰۰۰
۲۷,۰۰۰ تومان
چهل هفته انتظار چهل هفته انتظار
۱۰ %
نرجس خاتون ایتی
۳۸,۰۰۰
۳۴,۲۰۰ تومان
گلبرگ زندگی (جلد 2) گلبرگ زندگی (جلد 2)
۱۰ %
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها