من و خدا

من و خدا

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
%۱۰
۱۳۵,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 2 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
یادداشت
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۳۰۰
وزن:
۲۲۰ گرم
شابک:
9786006722900

معرفی کتاب

کتاب «من و خدا» به بررسی عوامل کسالت آور و نشاط آفرین در عبادت می‌پردازد. این کتاب نوشته حجه الاسلام و المسلمین محمد داستانپور است که تلاش نموده‌اند در این اثر با زبانی ساده و صمیمی در مورد راهکارهای داشتن یک عبادت شیرین و معنویت بخش سخن بگویند. هر انسانی با زبان عبادت به بندگی خداوند می‌پردازد و از این طریق نفس خود را به انوار الهی نزدیک‌تر می‌گرداند. اما برای اینکه بتواند یک عبادت مقبول انجام دهد و در این راه بیشترین بهره را از این عمل خود ببرد نکاتی است که باید آن‌ها را رعایت کند وگرنه شیطان آرام آرام لذت عبادت را از انسان می‌گیرد و با جایگزینی لذت‌های مادی و پست و همچنین میل دادن انسان به گناهان حال معنویت و عبادت را از انسان سلب کرده، قدم به قدم او را به سوی ضلالت بکشاند.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

ما باید خدایی برای خودمان تعریف کنیم که تحت هیچ شرایطی آن را از دست ندهیم. بعضیها برای خودشان خدایی تعریف کرده اند که حنایش پیش آنها هیچ رنگی ندارد. آن قدر خدایشان کوچک و ناتوان است که نمی‌تواند شهوت آنان را مهار کند یعنی در تقابل حکم خدا و شهوت بی‌شک شهوت غالب می‌شود و به خاطر خدایشان حاضر نیستند از آن بگذرند. اگر خدا برای ما بزرگ جلوه کرد آنگاه کارکردن برای او بسیار لذت بخش می‌شود. گاهی افراد به دلیل قبول نشدن در کنکور یا نرسیدن به فلان خواسته با خدا قطع رابطه می‌کنند؛ در حالی که ارتباط ما با خدا خیلی ارزشمند‌تر از این است که با مسائل سطح پایینی مانند این‌ها خراب شود. کدام مکتب دینی یا روان شناسی می‌تواند ادعا کند که پشتوانه‌ای به شما معرفی می‌کنم که بتوانید همانند زینب کبری این همه سختی را تحمل کنید؟

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

حماسه حسینی جلد اول حماسه حسینی جلد اول
۱۰ %
شهید مرتضی مطهری
۱۷۹,۰۰۰
۱۶۱,۱۰۰ تومان
علی از زبان علی-گالینگور علی از زبان علی-گالینگور
۱۰ %
۲۸۰,۰۰۰
۲۵۲,۰۰۰ تومان
آموزش مصور احکام آموزش مصور احکام
۱۰ %
سید علی حسینی خامنه ای
۱۵۰,۰۰۰
۱۳۵,۰۰۰ تومان
توجیه المسائل کربلا توجیه المسائل کربلا
۲۵ %
سید علی اصغر علوی
۹۵,۰۰۰
۷۱,۲۵۰ تومان
چگونه یک نماز خوب بخوانیم ؟ چگونه یک نماز خوب بخوانیم ؟
۱۰ %
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
نگاهی به رابطه عبد و مولا نگاهی به رابطه عبد و مولا
۱۰ %
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها