مردی با آرزو های دور برد

مردی با آرزو های دور برد

4.2

روایت‌هایی از زندگی پدر موشکی ایران

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۶۰,۰۰۰
%۱۰
۵۴,۰۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
پالتویی کوچک
صفحات:
۸۴
وزن:
۷۲ گرم
شابک:
9786222852313

معرفی کتاب

کتاب «مردی با آرزوهای دوربرد» به قلم فائضه غفارحدادی روایت‌هایی از زندگی شهید حسن طهرانی مقدم پدر موشکی ایران است. مجموعه نوشکا از انتشارات شهید کاظمی آثار کوتاه و خواندنی از قهرمانان این مرز و بوم است که نوجوانان به راحتی می‌توانند سیر مردانگی و قهرمانی‌شان را با این کتب بنوشند. این شهید عزیز نیز از جمله مردان بلندهمت و امیدواری بود که با تلاش و استعداد نابش توانست ایران در یکی از حوزه‌های مهم تکنولوژی و دفاع نظامی پیش بیاندازد و اولین موشک‌های ایران را با دست خالی بسازد. ایشان ده‌ها سال در سکوت خبری و اطلاعاتی کار بزرگی را پیش بردند و در گمنامی و مظلومیت برای سربلندی و امنیت این سرزمین شب و روز نشناخت تا اینکه خداوند اجر کارهایش را با مدال سرخ شهادت پاسخ داد.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

حسن مقدم توپخانه بود قبل از اینکه بشود حسن مقدم موشکی زمان توپخانه و حتی بعد از آن یک جا بند نمی شد. تنها توی مسیر جبهه - تهران هم نبود مجبور بود مأموریتهای مختلف برود یک روز به مرکز آموزش توپخانه ای که در اصفهان راه انداخته بودند سر میزد و یک روز می رفت سرکشی گروه های توپخانه در غرب و یک روز جلسه فرماندهان سپاه در مشهد. تنها داخل ایران هم نبود همان موقع ها مجبور شده بود همراه هیئت نظامی کشور به سوریه و لیبی برود. مقامات بالاتر رفته بودند پشت درهای بسته مذاکرات محرمانه انجام دهند و حسن آقا و سایرین رفته بودند از تسلیحات نظامی آن کشورها دیدن کنند.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

نامه های فهیمه نامه های فهیمه
۱۰ %
علیرضا کمری
۶۵,۰۰۰
۵۸,۵۰۰ تومان
با دست های خالی با دست های خالی
۱۰ %
مهدی بختیاری
۳۹,۰۰۰
۳۵,۱۰۰ تومان
خداحافظ سالار خداحافظ سالار
۱۰ %
حمید حسام
۱۶۰,۰۰۰
۱۴۴,۰۰۰ تومان
مسافر کربلا مسافر کربلا
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۳۵,۰۰۰
۳۱,۵۰۰ تومان
یکشنبه آخر یکشنبه آخر
۱۰ %
معصومه رامهرمزی
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
هنر اهل بیت هنر اهل بیت
۱۰ %
سید حسن منتظرین
۱۳۰,۰۰۰
۱۱۷,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها