مجموعه طعم شیرین خدا (۹ جلدی)

مجموعه طعم شیرین خدا (۹ جلدی)

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۸۲۶,۰۰۰
%۱۵
۷۰۲,۱۰۰
تومان
موجودی:
فقط 4 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
یادداشت
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۹۲۶
وزن:
۲۲۷۱ گرم

معرفی کتاب

مجموعه طعم شیرین خدا اثری از حجت الاسلام محسن عباسی ولدی که تلاش می‌کند تا از طریق آیات قرآن و روایات اهل بیت(ع) ،خدا را به مخاطبان نوجوان و جوان معرفی کند. نویسنده در مقدمه آثار توضیح می‌دهد که تلاش کرده با استفاده از صمیمانه‌ترین کلمات و جملاتی ساده مقصودش را به مخاطب برساند. کلام و شیرین استاد ولدی که با معارف بلندمرتبه دینی عجین گشته ترکیب ماندگاری ساخته که خوانندگان بسیاری را به خود جذب کرده است و بسیاری تازه با مطالعه این کتب متوجه زیبایی و عظمت خداوند مهربانشان شده‌اند.

کتاب اول این مجموعه با نام «من با خدای کوچکم قهرم!»، بزرگی خدا را در نظر ما متجلی می کند. گاهی کوچکی نگاه و فکر ما سبب می‌شود تا خداوند را مثل خودمان کم و ضعیف ببینیم.

کتاب دوم هم نام «می‌شود این قدر مهربان نباشی؟» گرفته است. پس از اینکه عظمت خداوند را درک کردیم می‌خواهیم ببینم این باور در زندگی چه تاثیراتی می‌گذارد و دنیا چطور با داشتن خدای بزرگ تغییر می‌کند.

کتاب سوم نیز به اسم «با تیغ مهربانی‌ات آخر می‌کشی مرا؟»گوشه‌ای از رحمت بی‌انتهای خدا نسبت به مخلوقاتش را به تصویر می‌کشد.

کتاب چهارم یعنی «با رشته ی محبتت به کجا می کشی مرا؟!» به عدل خدا پرداخته است؛ عدلی که سرشار از حسن ظن نسبت به بندگان است‌ و امید را در دل‌های شما زنده می‌کند.

کتاب پنجم که «با شکر شکرت شیرین می شود کامم» نام گرفته، به مساله مهم شکرگزاری از خداوند پرداخته است.خدایی که تمام وجود ما و جهانیان مدیون و مرهون نگاه او است.

کتاب ششم با نام «با حمد جا را برای فرشته‌ها تنگ می‌کنیم» شیوه درست سپاسگزاری از پروردگار را نشانمان می‌دهد.

کتاب هفتم به نام «ذکر است که اهل شکر است» است که ذکر و یاد خدارا به شیوه‌ درست معرفی می‌کند و آن را از مصادیق مهم شکرگزاری می‌داند.

کتاب هشتم با زیرعنوان «لال باید بشوم از تو اگر دم نزنم» پیرامون این موضوع صحبت می‌کند که چگونه به مدح و ثنا بپردازیم و خدا با چه کلماتی بخوانیم که شایسته مقامش باشد.

کتاب نهم با نام «می‌روم در قعر آتش از خودت دورم مکن» برداشتی عاشقانه و عارفانه از دعای باعظمت کمیل است که معارف بسیاری از خداوند به ما می‌آموزد.

گاهی خواندن لذت کامل یک نوشته را ادا نمی‌کند. از ویژگی‌های جالب این آثار بخش‌هایی است که بارکدی در کنار آن حک شده و شما با اسکن بارکد، می‌توانید، آن بخش را با صدای گرم نویسنده، بشنوید‌ و لذتی دوچندان ببرید.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

توحید  شهید مطهری توحید  شهید مطهری
۱۰ %
شهید مرتضی مطهری
۱۶۹,۰۰۰
۱۵۲,۱۰۰ تومان
توحید مفضل توحید مفضل
۱۰ %
جمعی از نویسندگان
۱۲۰,۰۰۰
۱۰۸,۰۰۰ تومان
ختم نبوت  شهید مطهری ختم نبوت  شهید مطهری
۱۰ %
شهید مرتضی مطهری
۳۵,۰۰۰
۳۱,۵۰۰ تومان
تمثیلات اعتقادی علمی (جلد اول) تمثیلات اعتقادی علمی (جلد اول)
۱۰ %
آیت الله حائری شیرازی
۱۱۰,۰۰۰
۹۹,۰۰۰ تومان
برترین آرزو (بینهایت) - معارف کاربردی (3 جلدی) برترین آرزو (بینهایت) - معارف کاربردی (3 جلدی)
۱۵ %
۴۸۰,۰۰۰
۴۰۸,۰۰۰ تومان
خدا وجود دارد خدا وجود دارد
۱۰ %
اسماعیل شرفی
۴۰,۰۰۰
۳۶,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها