قدرت شروع ناقص

قدرت شروع ناقص

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۲۱۹,۰۰۰
%۱۰
۱۹۷,۱۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
مشاوره
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۲۲۳
وزن:
۲۰۴ گرم
شابک:
9786222543341

معرفی کتاب

کتاب «قدرت شروع ناقص» نوشته جمیز کلییر نویسنده پرآوازه کتاب خرده‌عادت‌ها است. این اثر مجموعه جستارهایی از این استاد سبک زندگی و مدیریت زمان است که با بیانی ساده و راهکارهایی عملی کمک می‌کند تا بهره‌وری بهتری در اهداف و پروژه‌های شخصی خود داشته باشید. همه ما در طول زندگی دوست داریم به موفقیت‌های چشمگیر برسیم. در کار خود پیشرفت کنیم، سبک زندگی سالمی داشته باشیم، روابط سازنده و لذتبخشی با اطرافیان برقرار کنیم و بیشترین استفاده را از ساعت‌های بیداری ببریم. نویسنده در این مقالات کوتاه که با کلامی ساده و روان نگاشته شده و ابتدای هر کدام به مثالی از جهانی که می‌شناسیم مزین شده به خواننده می‌آموزد چطور باورهای غلطی که برای مدیریت زمان و کار در ذهن داشته و صحیح می‌پنداشته به کنار گذارد. همچنین چطور با ایجاد تغییرهایی کوچک در زندگی می‌تواند در بلندمدت تحول‌های شگرفی در دستیابی به مقاصد خود کسب نماید. به عنوان نمونه در ابتدای کتاب کلییر با یک مثال ساده توضیح می‌دهد همواره پیروی از قانون بیست-هشتاد ضامن اینکه شما به موفقیت برسید نخواهد بود. زیرا گرچه عمده موفقیت شما از کارهای محدودی ناشی می‌شود که در صورت پیگیری حتی می‌تواند سعادت‌های عظیم‌تری را رقم بزند با این حال شروع یک مهارت و مسیر جدید کم بازده چه بسا در طولانی مدت موفقیت بسیار مهم‌تر نصیب شما گرداند.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

حتی بهترین مدل‌های جهان هم ناقص‌اند. اگر بخواهیم بیاموزیم چگونه در طول روز تصمیم بگیریم و عمل کنیم باید این را در خاطر داشته باشیم. مثلاً کار آلبرت اینیشتین را ملاحظه کنید او در طول ده سال از ۱۹۰۵ تا ۱۹۱۵ نظریه ی نسبیت عام را ارائه کرد که یکی از مهمترین نظریه‌ها در فیزیک مدرن محسوب می شود. نظریه‌ی اینیشتین با گذشت زمان تأییدی در خور توجه گرفته است. مثلاً نسبیت عام وجود امواج گرانشی را پیش بینی کرد که محققان نهایتاً در سال ۲۰۱۵ آن را تأیید کردند؛ صد سال بعد از این که اینیشتین آن را مکتوب کرد. اما حتی بهترین نظریه‌های اینیشتین نیز ناقص‌اند اگرچه نسبیت عام توضیح می‌دهد جهان چگونه در بسیاری از شرایط عمل می‌کند در موارد بسیار غیر عادی و خاصی این نظریه شکست می‌خورد مانند موضوع «داخل سیاه چاله ها».

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

تئوری انتخاب-ویلیام گلاسر تئوری انتخاب-ویلیام گلاسر
۱۰ %
۳۳۵,۰۰۰
۳۰۱,۵۰۰ تومان
خانم مربی خانم مربی
۱۰ %
مرضیه ذاکری
۹۰,۰۰۰
۸۱,۰۰۰ تومان
مربی و تربیت (آیت الله حائری شیرازی) مربی و تربیت (آیت الله حائری شیرازی)
۱۰ %
۱۴۰,۰۰۰
۱۲۶,۰۰۰ تومان
ریز عادت ها ریز عادت ها
۱۰ %
استفان گایز
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
معجزه گفتگو معجزه گفتگو
۱۰ %
سوزان هیت لر - اکرم کرمی
۲۶۰,۰۰۰
۲۳۴,۰۰۰ تومان
زندگی به سبک جهادی زندگی به سبک جهادی
۱۰ %
محمد رستمی تاجیک
۱۳۰,۰۰۰
۱۱۷,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها