فاطمه علی است

فاطمه علی است

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۸۰,۰۰۰
%۱۰
۷۲,۰۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
تدوین
نوع جلد:
گالینگور
قطع کتاب:
پالتویی
صفحات:
-
وزن:
۱۸۶ گرم
شابک:
4424124037512

معرفی کتاب

زندگی مشترکشان نه گم‌گشتگی فرهاد داشت و نه بی‌مهری لیلی اما حقیقت عشق را در زندگی فاتح‌خیبر و فخر زنان عالم میتوان دید و درک کرد‌؛ آنها لحظه‌هایی را سپری کردند که شاید رفاه نداشت اما لبریز از ایمان و پایداری است و گویی هر اندوه که به دروازه‌های خانه رسید اول در قلب فاطمه(س) نشست و هر سختی با حضور حضرت حیدر(ع) در نگاه اهل خانه محو شد.

اینک این اثر روایتی مستند و لبریز از احساس است که ۹سال هم‌رزمی و همسری جانشین رسول‌الله و کوثر نبی(ص) را به تصویر می‌کشد.

«فاطمه علی است» داستان‌های کوتاه زندگی پرمهر خانه اهل‌بیت است که با قلم علی قهرمانی به تحریر درآمده و با خواندن آن می‌توان آموخت که چگونه محبت را در قالب‌های‌مان زنده نگاه داریم و با حرارت آن نسلی شکوفا تربیت کنیم. 

مثلا در جایی از کتاب بخوانیم که:

((نگاه او، اگر فردی خداشناس باشد و بندهٔ خوبی شود، انسانی آرمانی و بی‌عیب خواهد بود؛ برای همین، به تربیت عبادی اهمیت بیشتری می‌داد. عبادتگاه و محراب عبادتش در خانه پیش چشم بچه‌ها بود، مسجد هم که می‌رفت، بچه‌ها را با خود می‌برد. مولا هم در این کار یار و یاور او بود.))

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

فاطمه از نگاه علی (ع) فاطمه از نگاه علی (ع)
۱۰ %
۱۲۰,۰۰۰
۱۰۸,۰۰۰ تومان
مسیح اسلام مسیح اسلام
۱۵ %
علی قهرمانی
۸۰,۰۰۰
۶۸,۰۰۰ تومان
معجزه گفتگو معجزه گفتگو
۱۰ %
سوزان هیت لر - اکرم کرمی
۲۶۰,۰۰۰
۲۳۴,۰۰۰ تومان
گلبرگ زندگی (جلد 3) گلبرگ زندگی (جلد 3)
۱۰ %
۸۵,۰۰۰
۷۶,۵۰۰ تومان
همسر من همسر من
۱۰ %
عفت السادات مرقاتی خویی
۸۹,۰۰۰
۸۰,۱۰۰ تومان
ایران جوان بمان ایران جوان بمان
۱۰ %
محسن عباسی ولدی
۱۶۵,۰۰۰
۱۴۸,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها